Маленький Сократ: трьома шляхами одразу

Четвер
04.07.2013
Франчайзер націлений на розширення мережі в регіонах, дебют у столиці та збільшення власного виробництва
 

Мережа магазинів ТМ "Маленький Сократ" поступово охоплює територію всієї України. За останніх кілька місяців франчайзингові точки з продажу іграшок для дитячого розвитку з'явилися в Полтаві, Сумах та Сімферополі. Тепер мережа об'єднує більше 20 магазинів.

"Зараз ми йдемо трьома шляхами розвитку бренду, - розповідає комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Найперше - розширюємо мережу в регіонах. Цього літа партнерські точки відкриються у Львові, Луганську та Вінниці. Також у серпні мережа дебютуватиме в Києві, де з'явиться покищо найбільший магазин ТМ "Маленький Сократ": площею 35 м2. Зараз я переконаний, що за торговельними точками такого формату - майбутнє галузі. І, нарешті, третій шлях розвитку передбачає розширення лінійки продукції, яка виробляється під ТМ "Маленький Сократ". Зараз це - 62 товарні пропозиції. За наступних три роки їхня кількість має зрости до 600".

У розширення власного виробництва компанії потрібно інвестувати від $250 тис. до $400 тис. З цією метою франчайзер вже розробив спеціальну фінансову програму, розраховану на термін від 3 до 5 років та шукає потенційних інвесторів. Компанія впевнена, що в найближчому майбутньому на ринку іграшок для дитячого розвитку спостерігатиметься динамічне зростання. "За моїми прогнозами, у 2014 році ринок розвиваючої іграшки в Україні зросте щонайменше на 30-40%", - зазначає Сергій Зімін.

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ "Маленький Сократ", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 40 до 120 тис. грн. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 20 м2. Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 60 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти