Мережа магазинів ТМ "Маленький Сократ" поступово охоплює територію всієї України. За останніх кілька місяців франчайзингові точки з продажу іграшок для дитячого розвитку з'явилися в Полтаві, Сумах та Сімферополі. Тепер мережа об'єднує більше 20 магазинів.
"Зараз ми йдемо трьома шляхами розвитку бренду, - розповідає комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Найперше - розширюємо мережу в регіонах. Цього літа партнерські точки відкриються у Львові, Луганську та Вінниці. Також у серпні мережа дебютуватиме в Києві, де з'явиться покищо найбільший магазин ТМ "Маленький Сократ": площею 35 м2. Зараз я переконаний, що за торговельними точками такого формату - майбутнє галузі. І, нарешті, третій шлях розвитку передбачає розширення лінійки продукції, яка виробляється під ТМ "Маленький Сократ". Зараз це - 62 товарні пропозиції. За наступних три роки їхня кількість має зрости до 600".
У розширення власного виробництва компанії потрібно інвестувати від $250 тис. до $400 тис. З цією метою франчайзер вже розробив спеціальну фінансову програму, розраховану на термін від 3 до 5 років та шукає потенційних інвесторів. Компанія впевнена, що в найближчому майбутньому на ринку іграшок для дитячого розвитку спостерігатиметься динамічне зростання. "За моїми прогнозами, у 2014 році ринок розвиваючої іграшки в Україні зросте щонайменше на 30-40%", - зазначає Сергій Зімін.
Для того, щоб відкрити магазин під ТМ "Маленький Сократ", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 40 до 120 тис. грн. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 20 м2. Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 60 тис. чоловік.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?