Cipo&Baxx: успішний чеський старт

П'ятниця
14.06.2013
За півроку присутності пропозиції на ринку компанія відкрила в країні два магазини
 

Наприкінці 2012 року франчайзингова пропозиція модного європейського бренду Cipo&Baxx стартувала на ринках України, Чехії, Румунії, Сербії та Хорватії. Тепер перші плоди від розвитку мережі в цих регіонах компанія пожинає у Чехії. Одяг торговельної марки продається в монобрендовій точці у Карлових Варах, а також - в мультибрендовому магазині у містечку Велкі Тунец. Представники бренду стверджують, що в цій країні є багато зацікавлених у розвитку мережі Cipo&Baxx підприємців, а тому сподіваються на успішну співпрацю з ними.

"Ми прагнемо розвинути франчайзингову мережу на території всієї Чехії. Розпочати хочемо з Праги. На чеському ринку ми бачимо величезний інтерес до нашого бренду і потенціал його подальшого розвитку", - стверджує координатор Центрально-Східного регіону компанії Cipo&Baxx Ердал Целік.

Однією з цільових країн бренду Cipo&Baxx й досі залишається Україна. Для відкриття магазину торговельної марки в нашій державі необхідне приміщення загальною площею від 50 м2. Обсяг інвестицій залежить від розміру приміщення та визначається індивідуально. Ліцензійні збори та комісія з обороту не стягується.

Історія європейського бренду Cipo&Baxx розпочалася в 1996 році. На сьогодні магазини мережі яскравого одягу представлені у всіх країнах Європи, а також - у США та в Австралії. У Центральній та Східній Європі торговельна марка розвиває виключно партнерську мережу. Так, на території сусідньої Польщі, працює вже 42 франчайзингові точки.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?