Зелене світло для автокав’ярень?

Середа
08.05.2013
Мобільні кав’ярні продовжать свою роботу до остаточного рішення мерії
 

25 квітня в центрі Києва згоріла автокав'ярня. Той факт, що мобільний точка працювала на газовому балоні, прискорив процес прийняття рішення місцевою владою про заборону діяльності автомобільних кав'ярень, які користуються цим пристосуванням. Сьогодні ж, до розробки нових правил, чиновники постановили залишити кав'ярні на вулицях.

«Ми готуємо проект, з чітким списком документів, необхідних для роботи кав'ярень, у тому числі те, що може бути для них носієм енергії. Потім настане черга і решті «торгівлі на колесах». Якщо не встигнемо підготувати правила для мобільних кав'ярень до найближчої сесії Київради, то на наступну точно винесемо», - обіцяє Анатолій Голубченко, перший заступник глави КМДА.

Сфера мобільних кав'ярень - одна з галузей, яка практикує франчайзинг. Партнерські пропозиції на цьому ринку мають такі торгові марки, як Don Pedro, Del Centra і Кава Nova. Як ситуація, що сталася, позначиться на діяльності франчайзерів та привабливості їхніх пропозицій? Чи вдастся Асоціації мобільних кав'ярень відстояти права цієї спільноти підприємців? Побачимо згодом.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти