Понеділок
15.04.2013
Асортимент магазинів новоствореного франчайзера складається з чоловічого одягу стилів casual та classic
 

Мережа магазинів чоловічого одягу німецької торговельної марки VAISMANN розвиватиметься в Україні по франчайзингу. Зараз бренд об'єднує сім торговельних точок, розташованих в Одесі, Києві, Луганську, Дніпропетровську, Харкові та Кіровограді. "Подальший розвиток мережі відбуватиметься у містах-мільйонниках та обласних центрах. При цьому компанія відкриватиме як партнерські магазини, так і власні, - розповідає Тетяна Литвинова, директор роздрібної мережі магазинів VAISMANN. - У нас ще зовсім не заповнена західна та центральна частина України. Тож надалі особливо активно працюватимемо в цьому напрямку. Незабаром відбудеться відкриття нових магазинів в Сімферополі, Києві та Львові".

Асортимент магазинів VAISMANN представлений стильовими напрямками New classic (енергійний та класичний), Sax'n (вільний та індивідуальний) та i'd (креативний та зухвалий). "Особливістю нашої торговельної марки є те, що у ній поєднуються моделі стилю casual та classic. При цьому "класика" - це абсолютно нові моделі та незвичайні дизайнерські рішення", - зазначає Тетяна Литвинова.

Для відкриття магазину під ТМ VAISMANN необхідні інвестиції в розмірі від 80 до 100 тис. доларів. При цьому роялті та будь-які інші відрахування - відсутні. "На європейському ринку бренд VAISMANN присутній з 1996 року і вже здобув своє визнання. В Україні марка ще досить молода. Ми йдемо на зустріч нашим потенційним партнерам, адже хочемо, щоб їхній бізнес розвивався успішно, а бренд ставав все більш впізнаваним", - стверджує Тетяна Литвинова.

Для запуску франчайзингового проекту знадобляться 2-3 місяці. Орієнтовний термін окупності становить до 18 місяців та залежить від регіону, площі магазину та популярності ТЦ, в якому він розташовуватиметься. Підбір вдалого приміщення - передумова успішного доступу. А тому франчайзер здійснює аналіз місцевого ринку та обраних ТЦ, щоб потім порадити франчайзі найбільш оптимальний варіант.