Поляна: вино для франчайзингу

П'ятниця
12.04.2013
Мережа виномаркетів вперше розвиватиметься в Україні за партнерською схемою
 

Компанія, яка займається розвитком мережі виномаркетів ТМ "Поляна", вирішила стати на шлях франчайзингу. Партнерські магазини бренду відкриватимуться у містах з кількістю населення від 50 тис. чоловік. "Наші франчайзі зможуть розвивати свій бізнес навіть у тих регіонах, де магазини ТМ "Поляна" вже представлені. Ми ж допоможемо їм підібрати вдале місцерозташування та слідкуватимемо за тим, щоб на ринку не відбулося перенасичення, - стверджує Володимир Лагоцький, директор департаменту франчайзингу мережі виномаркетів "Поляна". - Партнери матимуть можливість започаткувати власну справу у різних масштабах: відкрити один виномаркет або ж зайнятися розвитком всієї мережі у визначеному регіоні".

Франчайзингові магазини ТМ "Поляна" розташовуватимуться у місцях активного людського трафіку: на центральних вулицях, ринках, вокзалах та у супермаркетах. Середні розміри існуючих виномаркетів коливаються в межах 500-550 м2, однак відкриття франчайзингової точки потребуватиме приміщення з торговельною площею від 300 м2.

Розмір інвестицій розраховуватиметься для кожного франчайзі індивідуально та залежатиме від площі майбутнього магазину. Для ремонту та облаштування 1 м2 приміщення знадобиться $ 165. Сума паушального внеску також співвідноситься із площею виномаркетів та становить $ 200 м2, а роялті - 1 тис. грн в місяць. "Перед початком співпраці з ТМ "Поляна" потенційний партнер точно може розрахувати, скільки коштів потрібно вкласти в оформлення об'єкту та організацію його роботи", - стверджує Володимир Лагоцький.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?