2плюс2 Математична школа йде на зустріч

Понеділок
08.04.2013
Для тих, кому ще немає 25, і вже за 45 франчайзер в 6 разів зменшує суму паушального внеску
 

Польський загальнонаціональний центр навчання математиці "2плюс2 Математична школа" розробив спеціальну франчайзингову пропозицію для людей, віком до 25 та після 45 років. Паушальний внесок для цих вікових груп зменшується в 6 разів: із 3 тис. злотих (zł) до 500 злотих (zł). Таким чином компанія хоче підтримати польську економіку.

"Ці вікові групи дуже амбіційні і хочуть працювати, але про них забувають роботодавці. Ми хочемо запалити потенціал, який в них вже є. Тим паче, Польщі потрібні робочі місця для молоді до 25 років та людей, яким за 45, - стверджує власник концепції "2плюс2 Математична школа" Марчін Крушиньскі. - В Україні, де зараз шукаємо мастер-франчайзі, імплементація цього проекту також можлива".

Для того, щоб відкрити навчальний заклад "2плюс2 Математична школа", необхідно володіти інвестиціями в розмірі 2,8 тис. євро. З цієї суми 1,6 тис. євро припадає на паушальний внесок (зі всіма ноу-хау включно), 800 євро - на маркетингові витрати та купівлю всіх необхідних навчальних матеріалів.

Всього лише за рік діяльності на польському ринку мережа "2плюс2 Математична школа" відкрила 24 навчальні заклади та залучила до освітнього процесу 500 учнів. На протязі кількох наступних років компанія планує збільшити кількість шкіл до 100. Важливу роль в цьому процесі відіграє ринок України та інших країн Східної Європи.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності