Середа
27.03.2013
Бренд випускає 12 колекцій щороку, завдяки чому партнери можуть максимізувати свої прибутки
 

Перший український магазин під брендом МЕХХ відкрився в квітні 2003 року. Зараз вітчизняна мережа об'єднує 25 власних та 15 франчайзингових точок. Оновлення колекцій в партнерських магазинах МЕХХ відбувається 12 разів на рік. Крім того, поставки нового товару проходять кожних два тижні. "Жоден бренд не може запропонувати цього своїм франчайзі, - стверджує керівник програми франчайзингу МЕХХ Дмитро Безсмертний. - Товар завозиться в магазин 24 рази на рік. Така частота дозволяє ліквідувати проблему залишків та максимізувати прибутки підприємця: адже набагато легше розрахувати, скільки одиниць товару магазин продасть за два тижні, ніж планувати продажі одразу на півроку".

Франчайзі МЕХХ самостійно обирають, який товар з асортименту буде представлений в їхньому магазині. Замовлення одягу здійснюється 6 разів на рік у київському шоу-румі. Магазини МЕХХ реалізовують колекції для жінок, чоловіків, підлітків, дітей та немовлят. Також покупцеві пропонується взуття та аксесуари.

Зараз магазини мережі МЕХХ розташовуються переважно на Сході та Півночі країни. Найбільш пріоритетними для подальших відкриттів франчайзер вважає такі міста, як Запоріжжя, Кіровоград, Херсон та Львів. Для того, щоб відкрити магазин під ТМ МЕХХ, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 35 тис. та мати в наявності приміщення площею 80-500 м2. Окупність проекту настає за перших 10-24 місяці.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти