Понеділок
11.03.2013
Незабаром асортимент магазинів мережі поповниться дитячим одягом, спортивною лінією та лінією нижньої білизни
 

Майбутні франчайзингові магазини MANGO вже не будуть схожими на ті, що працюють зараз. Якщо раніше торговельні точки компанії розміщувалися в приміщеннях з розмірами 250-350 м2, то тепер їхня площа становитиме не менше 400 м2. "Такою є глобальна стратегія розвитку MANGO у всьому світі без винятків. Рішення про збільшення формату від 400 м2 і більше було ухвалене у зв'язку з щорічним приростом продажів у наших магазинах, розширенням асортименту сезонних колекцій та появою нових лінійок одягу: спортивної лінії, нижньої білизни та лінії дитячого одягу", - розповідає представник компанії MANGO в Україні та СНД Юлія Селівановська.

Тепер модний бренд розроблятиме одяг для дітей віком від 2 до 13 років. Цей сегмент займатиме близько 80-100 м2 торговельної площі та розташовуватиметься окремим корнером в частині магазину жіночого одягу та аксесуарів. "Перші магазини, в яких буде представлена дитяча лінія, з'являться вже в серпні цього року. Це будуть як вже існуючі торговельні точки, так і нові, - повідомляє Юлія Селівановська. - В сотню перших магазинів, в яких реалізовуватиметься дитяча лінія, увійшов наш магазин у Харкові. Завдяки цьому вже восени ми зможемо побачити в нашій країні дитячі речі MANGO Kids. Середня вартість одиниці товару становитиме 230-280 грн".

Лінія нижньої білизни та спортивного одягу займатиме близько 20 м2 площі. Ці напрямки також з'являться у серпні в перших 130 магазинах у всьому світі. Перші торговельні точки з цим концептом в Україні відкриються на початку наступного року. За попередніми даними середня вартість одиниці спортивної лінії та нижньої білизни становитиме 200 грн.

Однак плановані нововведення не матимуть значного впливу на фінансову складову партнерської співпраці з MANGO. Франчайзер запевняє: інвестиції в обробку магазину переживуть незначне зростання, та на окупність проекту це зовсім не вплине.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?