Четвер
07.03.2013
Зміни торкнулися інтер’єру, комерційних умов співпраці та її юридичного підгрунтя
 

Виставку "Франчайзинг-2013" Торговий Дім "Жива" відвідав з оновленою франчайзинговою концепцією. Компанія провела легкий внутрішній ребрендінг інтер’єру, по-новому підійшовши до мерчендайзингу та візуалізації магазинів. Крім цього, франчайзер скористався найновішим світовим досвідом у сфері оформлення ліцензійних договорів, повністю відійшовши від договору комерційної концесії. "Ліцензійний договір - це новий юридичний підхід, який надає більше прав франчайзі та краще захищає інтелектуальне право власника концепції", - впевнена Єлизавета Алфйорова, директор Торгового Дому "Жива".

Змінилися й комерційні умови співпраці з ТД "Жива". Задля більшого комфорту та кращої економічної безпеки партнера, компанія впровадила нову опцію: повернення нереалізованих залишків товару по закінченню сезону. "Для того, щоб підтримувати імідж наших партнерів, ми вирішили, що під час дії актуальної колекції в магазині повинна знаходитися лише актуальна колекція, - розповідає Єлизавета Алфйорова. - Тому, як тільки закінчується сезон, всі нереалізовані залишки забираються".

Разом з тим, в мережі магазинів JHIVA тепер працюватиме внутрішній коучер, який надаватиме франчайзі пакет послуг з підбору персоналу відповідно до стандартів компанії. Введена також система циклічного навчання персоналу. Тепер спеціаліст ТД "Жива" зможе проводити атестацію продавців на місцях.

Зараз мережа магазинів ТД "Жива" налічує 15 франчайзингових та 3 власні точки. Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 20-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва