Carlo Pazolini на шляху до франчайзингу

Понеділок
25.02.2013
Представники торговельної марки шукають франчайзі в Криму, Луганську, Сумах, Черкасах і Полтаві
 

Carlo Pazolini - одна з провідних компаній у виробництві та продажі взуття класу medium і medium-high. Компанія володіє торговельними марками Carlo Pazolini, Carlo Pazolini Couture, Adami і працює на ринках Східної, Західної Європи, в Азії і США. В Україні розвитком торгової марки займається Carlo Pazolini Group Ukraine. На сьогоднішній день вітчизняна мережа нараховує 24 магазини. Перший франчайзинговий магазин був відкритий в листопаді 2012 року в Херсоні. До кінця 2012 року представники компанії активізували франчайзингову пропозицію і відзначили для себе найбільш перспективні локації для розвитку: АР Крим, Луганськ, Суми, Черкаси та Полтаву.

"У найближчому майбутньому ми плануємо відкривати нові магазини і оптимізовувати існуючу мережу. Як швидко буде розвиватися торговельна марка - залежить від якісних каналів розподілу, - розповідає керівник відділу маркетингу і розвитку Carlo Pazolini Group Ukraine Олексій Граков . - Своїм потенційним франчайзі ми не пропонуємо "стандартний пакет". З кожним регіоном і підприємцем працюємо індивідуально. Відправною точкою є взаємна оцінка потенціалу продажів планованого магазину на рівні від $ 34 тис. на місяць".

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ Carlo Pazolini, необхідно володіти орієнтовними інвестиціями в розмірі близько $200 тис. Франчайзі оплачує ремонт та закупівлю товару. Ціноутворення залежить від обсягу закупівлі на магазин. В асортименті партнерської точки повинно бути 350-450 артикулів товару. Для відкриття магазину підійде приміщення площею 100-140 м2. Найбільш сприятливими для розміщення торговельної точки франчайзер вважає ТРЦ.