Компанія, яка займається розвитком концепції "ECOUA", працює на українському ринку близько 1,5 року. ECOUA спеціалізується на ексклюзивних екологічно чистих товарах, серед яких є чудогубка, яка витирає найрізноманітніші поверхні і чистить замш та килими, чудогубка, здатна відмити будь-який жирний посуд без застосування миючих засобів, а також - відтерти начисто будь-яку тверду поверхню без застосування побутової хімії, та меланінова губка, яка розчиняє підгорілий жир, накип вапна та сліди від фломастерів і ручок. Зараз компанія вирішила розширити свою діяльність та взялася за розвиток франчазингової мережі.
Своїм франчайзі ECOUA пропонує організацію точки з продажу товарів торговельної марки в ТЦ або на вулицях міста."Відкриття однієї точки потребує інвестицій в розмірі від 20 тис. грн. В цю суму входить закупівля певної кількості товарів, якої партнеру вистачить на перший місяць та фірмова стійка ECOUA, - розповідає власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. - Як показує досвід, окупається точка з продажу екологічно чистих товарів вже за перший місяць. А тому за один сезон наш партнер може сміливо розширити мережу до 5-6 точок та отримувати з цього відповідний дохід".
Бізнес під ТМ ECOUA має специфічні сезонні особливості. Так, пора найбільш активних продажів припадає на період з початку квітня до кінця жовтня. В цей час стійки розташовуються у місцях найактивнішого людського трафіку та в курортних зонах. Взимку точку можна перебазувати у торговельний центр або ж періодично приймати участь у різноманітних ярмарках та виставках.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?