IKEA мала прийти в Україну і прийде

П'ятниця
21.11.2008
Шведська IKEA вийде на український ринок незважаючи на сьогоднішню не дуже ринкову кон’юнктуру
 

Як коментує ситуацію керівник PR служби компанії в Росії та СНД Оксана Білайчук, звичайно IKEA так само як інші бізнеси відчуває на собі вплив економічної ситуації, що склалася, проте незважаючи на це, стратегічні плани по виходу компанії на Україну не змінюються.

IKEA вже володіє земельною ділянкою під Одесою площею 64 гектари, проте терміни проведення будівельних робіт та термін здачі об'єкту не оголошуються. Відомо що ділянка розміщена Біляєвському районі Одеси і IKEA планує побудувати там багатофункціональний торговий центр.

В інших містах-мільйонниках IKEA теж планує придбати ділянки під забудову, проте конкретних домовленостей ще нема. Пані Білайчук також висловила думку, що в умовах сьогоднішньої кризи ціни на землю можуть піти вниз, і тоді з'явиться багато вигідних пропозицій в містах, що цікавлять компанію.

Про свої наміри вийти на український ринок IKEA заявила ще на початку 2005 року, і вже осінню 2006 мав з'явитися перший гіпермаркет в Києві, проте із-за проблем з виділенням земельної ділянки плани компанії зірвалися.

IKEA пропонує широкий асортимент меблів, та інших товарів для оформлення помешкання за досить доступними цінами, щоб якнайбільше людей могли собі це придбати. Ця ідея лежить в основі всього, що робить компанія: від розробки дизайну товару і закупівлі їх у постачальників до організації продажу в магазинах мережі IKEA по всьому світі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію