Четвер
20.11.2008
Незважаючи на фінансову кризу Дніпропетровська компанія "Стиль Д" не змінює плани розвитку мережі ProStor
 

Як і повідомлялося до початку кризи - до кінця 2008 року "Стиль Д" розширить мережу парфумерно-косметичної продукції ProStor до 110 магазинів.

Як прокоментувала директор з маркетингу мережі ProStor Вікторія Гнатюк, плани розвитку не змінюються, проте тепер дуже велика увага приділяється рівню обслуговування та введенням нових акційних програм, з метою підвищення лояльності клієнтів.

Перший магазин ProStor з'явився в 2005 році у Дніпропетровську. На сьогоднішній день мережа ProStor - це 103 магазинів в 12 областях, та 38 містах України – переважно на Сході та Півдні країни. Торговельна проща одного магазину складає від 150 до 300 кв.м.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію