Середа
19.11.2008
Компанія Брокард-Україна відкрила магазин формату shop-in-shop у Київському ТЦ Більшовик
 

Формат shop-in-shop представляє собою відокремлене торговельне приміщення в загальному торговому залі BROCARD. Такий принципово новий формат магазину-в-магазині у світі часами практикується, але дотичить виключно продажу товарів класу люкс.

17 жовтня цього року компанія Брокард-Україна відкрила такий же магазин-в-магазині в Дніпропетровському ТЦ “Караван”, інвестувавши в магазин площею 600 кв.м. близько $900 тис. У планах компанії – відкриття ще п’яти магазинів формату shop-in-shop в Україні.

Мережа магазинів парфумерії та косметики BROCARD почала розвиватися в 2002 році. На сьогодні під брендом BROCARD працюють 55 власних магазинів по всій Україні. Компанія «Брокард-Україна» входить в склад німецького холдингу Brocard Group GmbH & Co.KGa.A.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію