"Новые окна" націлені на Схід та Крим

П'ятниця
28.09.2012
Представники торгової марки невдовзі відкриють "другу чергу" франчайзингових салонів в Луганській, Запорізькій, Дніпровській областях та в АР Крим
 

Компанія "Новые Окна" займається виробництвом металопластикових вікон та вхідних систем будь-яких рівнів складності. Свою діяльність вона розпочала ще в 2005 році, а вже в 2006 завод почав співпрацювати з німецькою компанією VEKA, використовуючи в роботі профільні системи VEKA. На сьогоднішній день відкрито більше 50 фірмових салонів під торговою маркою "Новые Окна" в Донецьку, Луганську, Краматорську, Запоріжжі, Кривому Розі, Севастополі, Ялті та багатьох інших містах, які успішно реалізують продукцію заводу "Новые Окна" під його брендом.

"Вперше ми зіткнулися з темою розвитку франчайзингу бренду "Новые Окна" в 2010 році. У той час кілька наших постійних партнерів просили дати дозвіл на співпрацю з торговою маркою, а також брати участь у партнерських програмах і рекламних акціях заводу, - ділиться спеціаліст з розвитку компанії "Новые Окна" Тетяна Андрусяк. - До середини 2012 року ідея франчайзингу зміцніла і отримала продовження в нових відкриттях салонів в містах південно-східного регіону. На даний момент практично на всій території східної України відкриті франчайзингові салони. На цьому ми не зупиняємося. В найближчому майбутньому плануємо відкрити партнерські салони в Дніпропетровській та Харківській областях".

Інвестиції, які знадобляться для відкриття салону (витрати на виготовлення вивіски, виготовлення і установка виставкових зразків, брендування приміщення), складуть близько 40 тис. грн. Всі інші витрати на себе бере компанія "Новые Окна". Площа приміщення під салон повинна бути не менша 20 м2 і мати окремий вихід на вулицю. Є особливі умови розміщення такого магазину: місце в центральній частині міста або в районі з гарною відвідуваністю. Франчайзер надасть партнеру інформаційну і рекламну підтримку, а також навчання та атестацію персоналу в навчальному центрі компанії.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію