Родинна ковбаска: тепер лише власна мережа

Субота
29.09.2012
Мережа магазинів ковбасних виробів відмовилася від франчайзингу
 

Мережа магазинів ковбасних виробів ТМ "Родинна ковбаска", яку розвиває ТзОВ "Барком" охоплює нині близько 170 магазинів на території Львівської, Івано-Франківської, Ужгородської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Київської областей. Донедавна компанія практикувала відкриття і франчайзингових точок, та зараз від цієї схеми відмовилася. "Кілька франчайзингових точок ще працюють у Львові, та надалі наміру відкривати партнерські магазини ми не маємо, - розповідає Андрій, представник відділу маркетингу ТОВ "Барком". - Оскільки свого часу нам довелося мати справу з недобросовісними франчайзі, які не дотримувалися єдиних стандартів мережі".

Серед продукції ТМ "Родинна ковбаска" 60% становить група варених ковбас, 30% - копчені ковбаси, 7% - копченості та м’ясо, ще 3% - паштети та ліверні ковбаси. На українському ринку ТзОВ "Барком" працює вже більше 10 років. Компанія займається вирощенням свиней, великої рогатої худоби, іншої сільськогосподарської продукції, а також - виготовленням та реалізацією продуктів громадського харчування.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти