Компанія "Захист рослин 2000" вже більше 12 років здійснює оптові продажі засобів захисту рослин та насіння на вітчизняному ринку. Перший магазин під торговою маркою "Захист Рослин 2000" був відкритий в 2000-му році. На сьогодні власна роздрібна мережа магазинів з продажу засобів захисту рослин та насіння успішно функціонує в трьох містах України. Крім того, постійними клієнтами компанії є більше 3 тисяч профільних магазинів по всій країні. Надалі компанія має намір розвивати мережу по франчайзингу.
"Ми маємо багаторічний успішний досвід у сфері оптових продажів засобів захисту рослин і насіння, а також - організації роботи роздрібної мережі магазинів, - стверджує представник компанії Микола Собецький. - Крім цього ми активно співпрацюємо з усіма компаніями-виробниками, представленими на ринку України. Серед них: "Укравіт", Bayer, Syngenta, БТУ-центр, "Презенс Технолоджи", "Наско", "Агро-Вест", "Bejo Zaden", "Nunhems", "Seminis"та інші".
Парнерство з ТМ "Захист Рослин 2000" дає підприємцю можливість взяти участь у проекті "Зелена карта України". "Цей проект об'єднує партнерів, що працюють у сфері бізнесу з продажу агрохімії та насіння, в єдину згуртовану команду, націлену на досягнення високих результатів і показників своєї діяльності. Засновником "Зеленої карти України" є компанія "Захист Рослин 2000", - розповідає Микола Собецький.
Стати франчайзі компанії "Захист рослин 2000" може підприємець із будь-якого регіону України. Інвестиції, необхідні для відкриття магазину, різняться в залежності від чисельності населення населеного пункту, і становлять від $15 тис. Як запевняє франчайзер, окупається проект вже за перші 6-8 місяців.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?