Куда Угодно: в ногу з часом

Середа
15.08.2012
Для оптимізації продажів туроператор користується лише інтернет-ресурсами
 

З того часу, як туроператор "Куда Угодно" впровадив франчайзингову програму, минув рік. В 2010 під цим брендом функціонував один офіс у столиці, а в роботі компанії брали участь 4 чоловік. Тепер кількість людей, які мають на своїх візитівках лого "Куда Угодно", перевищує 60. Мережа охоплює 12 офісів, 10 з яких відкриті партнерами-франчайзі. "Найближчим часом плануємо відкривати офіси по всій Україні, - стверджує директор з розвитку мережі "Куда Угодно" Олександр Лук'янов. - В перспективі - міста з кількістю населення від 100 тис. чоловік. При цьому, компанія не ставить собі ціллю спершу знайти партнерів у містах-мільйонниках, а вже потім розпочати перемовини з потенційними франчайзі з інших міст. Ми відкриватимемо офіси всюди, де будуть підходящі умови та партнер-однодумець".

"Ми завжди намагаємося працювати на випередження. Тому у своїй діяльності часто користуємося нестандартними засобами залучення клієнтів, - розповідає Олександр Лук'янов. - Компанія повністю відмовилася від таких інструментів, як розповсюдження флаєрів, листівок, реклами та статей у друкованих ЗМІ. Зважаючи на те, що зараз вік інформаційних технологій, і вони продовжують активно розвиватися, ми сконцентрувалися на розвитку інтернет-каналів. Однією з наших інновацій стала розробка сайту, на якому тури продаватимуться за аналогією он-лайн магазину. Адже на сьогодні більшість туристичних компаній мають лише інформаційні сайти, тоді як операції купівлі-продажу здійснюються безпосередньо в офісі".

Для того, щоб стати франчайзі "Куда Угодно", не потрібно сплачувати паушального внеску. Як стверджує франчайзер, пропоновані партнерові комісійні вигідно відрізняються від інших на ринку. Адже франчайзі "Куда Угодно" отримують від 12% від вартості кожного проданого туру. Крім цього компанія розробила спеціальну маркетингову програму розвитку мережі, яка сприяє успіху франчайзингового офісу, а не збагаченню власника франшизи. Ця програма передбачає, що туроператор "Куда Угодно" вкладає власні інвестиції у рекламну та маркетингову активність франчайзі офісу.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується