Бізнес без конкурентів

Вівторок
11.11.2008
Франчайзингова мережа мобільних рекламних екранів ТВ-МОБИЛЬ стала проривом рекламного бізнесу, і на сьогодні не має аналогів у світі
 

Починаючи з 2005 року, "ТВ-мобиль" побудував бізнес в 60 містах СНД (Росія та Україна). В Україні незвичний медіа-ресурс вперше запрацював в 2007 році в Дніпропетровську, і вже на сьогодні партнерами стали 4 міста (Дніпропетровськ, Одеса, Івано-Франківськ та Кривий Ріг). Як стверджують у мережі - інтерес до системи проявляють багато українських бізнесменів, тому ймовірно 4 міст-партнерів далеко не межа.

На практиці ТВ-мобіль працює так: стоїть авто, в середні якого знаходиться проектор та потужна акустична система. Трансляція іде на стаціонарну рекламну конструкцію з екраном. По суті це повноцінна відео-реклама, яка до того ж розміщена на висоті в полі зору пішоходів. В середині автомобіля є водій-технік, що управляє технікою, веде моніторинг та слідкує за порядком. Після закінчення трансляції ТВ-мобіль їде на нове місце роботи.

Технологія "ТВ-мобиль" є запатентованою, та пропонується партнерам на основі франчайзингу. Партнер має можливість теж придбати ексклюзивну франшизу, що дозволить бути монополістом в своєму регіоні, і таким чином уникнути будь-якої конкуренції.