У 2011 році український ринок електронних сигарет ріс із неймовірною швидкістю. Тренд здорового способу життя викликав інтерес курців до електронних альтернатив. Але, з початком 2012 року, ситуація різко змінилася в протилежну сторону. Попит на продукцію почав знижуватися. За цей рік на ринку відбулися деякі зміни: зросла кількість компаній, що спеціалізуються на виготовленні електронних сигарет, активно почали рости покупки продукції в інтернет-магазинах, відповідно, поступово "бум" зацікавленості покупців затих. Всі перераховані вище фактори призвели до зниження рентабельності бізнесу і до роздумів потенційних партнерів про перспективність відкриття точок по франчайзингу. Нагадаємо, що в Україні існують дві компанії, які надають можливість франчайзі відкрити власний бізнес - це компанії "Е-сигаретка" і "TabakaNet".
Торгівля електронними сигаретами має свою специфіку. По-перше, електронні сигарети сприймають поки що як предмет розкоші, дивину, подарунок, а не як повноцінний спосіб для відмови від куріння. По-друге, електронні сигарети - це пристрої, що постійно вдосконалюються, що обумовлює певний темп морального старіння продукту. Також даний ринок має характер сезонності - найкраще товари продаються в період свят.
Керівник проекту компанії "Е-сигаретка" Владислав Кметь ще раніше зазначав про можливу ситуацію в галузі продажу електронними сигаретами: "Протягом року на ринку відбулися зміни, і у нас в цьому напрямку з'явилися конкуренти, які також застосували модель розвитку по франчайзингу. Крім того, сьогодні активно розвиваються онлайн-продажі. Цей сервіс не передбачає будь-яких гарантій, а тому ціни на товар значно нижчі". На даний момент під торговою маркою "Е-сигаретка" працюють 60 точок продажів, 45 з них - франчайзингові. Компанія представлена на українському ринку з 2010 року і є лідером з продажу електронних сигарет.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?