Взаємовигідна стійкість
Вадим Нікітін вже чотири роки співпрацює на умовах франчайзингу з компанією "Антоніо Біаджі України", яка є ексклюзивним дистриб'ютором італійського взуття Antonio Biaggi в нашій країні.
Вадиму належать два магазини A.Biaggi Line: в Черкасах та Смілі. Перший почав роботу чотири роки тому - 17 березня, другий відкрився трохи більше ніж через півроку - 10 листопада. "Наш магазин в Черкасах розташовується в самому центрі міста, у нього великі яскраві вітрини, покупцеві складно пройти мимо, не заглянувши до нас", - говорить Вадим Нікітін.
Бренд на кожній коробці
Як стверджує бізнесмен, для покупця бренд є надзвичайно важливим. На додачу до високої якості продукції саме відома торговельна марка є необхідним стимулом покупки та підвищення лояльності клієнтів, які з нею можуть бути не знайомі. "Покупцеві важливо навіть те, щоб назва бренду було написано на всілякій пакувальній продукції - пакетах, коробках, - вигравірувана на аксесуарах і т.д", - упевнений Вадим.
Від продуктів - до взуття
За словами франчайзі, у бізнесі він уже давно, але до роздрібної торгівлі взуттям прийшов не відразу. Все починалося ще в студентські часи, коли по закінченню інституту Вадим почав займатися підприємницькою діяльністю. "Першим бізнесом була торгівля продуктами: спочатку продуктові намети, потім невеликі кіоски. Багато різних нюансів спостерігалося в цій справі, і з часом захотілося трохи поміняти сферу діяльності, зайнятися більш, скажімо так, естетичним бізнесом. Власне, тому почали шукати якісь нові варіанти, іншу нішу", - розповідає Вадим Нікітін.
Вадим Нікітін, франчайзі, власник магазинів A.Biaggi Line: "Франчайзинг приваблює тим, що ти відчуваєш за своєю спиною компанію, команду професіоналів. Тобі не треба думати, як розкручувати свій магазин, як зробити його назву відомою покупцеві, як вести бізнес, що робити із залишками". | tr>
Зі своїм майбутнім франчайзером Вадим познайомився на виставці в Києві. Підприємець вирішив розглянути існуючі на ринку пропозиції взуттєвих магазинів: "Самі взуттям раніше не займалися, але підштовхнула нас до цієї ідеї родичка, у якої був досвід роботи в цій сфері. Тоді ми і познайомилися з нашим майбутнім брендом, з колективом компанії, людьми, які займаються франчайзингом в Antonio Biaggi".
Надходили й інші пропозиції з відкриття бізнесу на умовах франчайзингу, але на той час перспектива відкриття взуттєвого магазину вже остаточно закріпилася в думках підприємця. "Нас привабили умови співпраці. Наприклад, безкоштовна доставка продукції в місто, де розташований магазин, бонусна програма закупівель продукції для партнерів. Крім того, інші франшизи передбачали оплату початкового внеску і щомісячні відрахування, тут же всього цього не було".
Разом вигідніше крокувати просторами
Коли Вадим починав співпрацю з компанією, "Антоніо Біаджі України" тільки вийшла на ринок, це був перший рік її роботи в Україні.
Як розповідає франчайзі, разом з франчайзером вони йшли вперед паралельно, разом вчилися, розвивалися і вдосконалювалися: "Звичайно ж, компанія надала нам відчутну підтримку на етапі запуску бізнесу та відкриття магазину, зараз іноді щось і ми їм радимо. Взаємопідтримка у нас була і в важкий кризовий час, коли багато інших фірм і мереж припинили своє існування. Я думаю, величезну роль у тому, що ми залишилися на плаву і пішли далі, зіграло саме наше партнерство, яке надає стійкості, як франчайзеру, так і франчайзі".
читати статті
Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс