I.C.Lab Individual cosmetic у мільйонники

Вівторок
10.04.2012
У великих містах компанія припускає можливість відкриття 1 салону з виготовлення індивідуальної косметики на 1 млн чоловік
 

Компанія I.C.Lab Individual cosmetic вже близько 3 років розвиває мережу салонів з виготовлення індивідуальної косметики в Росії. На сьогодні в цій країні працює 15 закладів. Більше року тому перший салон відкрився і в Україні. Перевіривши затребуваність пропозиції компанія передала перший заклад партнерові та взялася за розвиток франчайзингової мережі. "Своїм франчайзі ми маємо намір надавати ексклюзивне право на розвиток мережі у своєму місті, - розповіла порталу Franchising.ua генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Ми припускаємо можливість відкриття 1 салону на 2 крісла в розрахунку на 1 млн чоловік в великих містах. Найбільш перспективними для розвитку мережі I.C.Lab на сьогодні є міста-мільйонники".

I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.

Для збільшення популярності своєї торговельної марки компанія не використовує активну рекламу в пресі, інтернеті та на телебаченні. "Кошти, спрямовані на рекламу, ми інвестуємо, в основному, у споживача, - розповідає Олена Адамчук. - Для цього в нас діє спеціальна програма подарункових сертифікатів на суму 800 грн. Даний сертифікат передбачає безкоштовне сканування шкіри, а також - крем для очей у подарунок". Реалізацією сертифікатів може займатися як безпосередньо власник франчайзингового салону (в такому разі він отримує 35% від продажу), так і спеціально найнятий менеджер з продажів (тоді власник отримує 25%, а менеджер - 10%).

Як стверджують у компанії, салони I.C.Lab окупаються за 4-5 місяців. Салон на одне крісло обслуговує в середньому 300 клієнтів в місяць, а на два крісла - до 600. "Відкриваючи заклад ми віддаємо перевагу приміщенням, котрі розташовуються недалеко від метро або ж у місцях з хорошою транспортною розв'язкою, - розповідає Олена Адамчук. - Як показує практика, найкращим територіальним рішенням для мережі є торговельні та бізнес центри відкритого типу".