Вівторок
10.04.2012
У великих містах компанія припускає можливість відкриття 1 салону з виготовлення індивідуальної косметики на 1 млн чоловік
 

Компанія I.C.Lab Individual cosmetic вже близько 3 років розвиває мережу салонів з виготовлення індивідуальної косметики в Росії. На сьогодні в цій країні працює 15 закладів. Більше року тому перший салон відкрився і в Україні. Перевіривши затребуваність пропозиції компанія передала перший заклад партнерові та взялася за розвиток франчайзингової мережі. "Своїм франчайзі ми маємо намір надавати ексклюзивне право на розвиток мережі у своєму місті, - розповіла порталу Franchising.ua генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Ми припускаємо можливість відкриття 1 салону на 2 крісла в розрахунку на 1 млн чоловік в великих містах. Найбільш перспективними для розвитку мережі I.C.Lab на сьогодні є міста-мільйонники".

I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.

Для збільшення популярності своєї торговельної марки компанія не використовує активну рекламу в пресі, інтернеті та на телебаченні. "Кошти, спрямовані на рекламу, ми інвестуємо, в основному, у споживача, - розповідає Олена Адамчук. - Для цього в нас діє спеціальна програма подарункових сертифікатів на суму 800 грн. Даний сертифікат передбачає безкоштовне сканування шкіри, а також - крем для очей у подарунок". Реалізацією сертифікатів може займатися як безпосередньо власник франчайзингового салону (в такому разі він отримує 35% від продажу), так і спеціально найнятий менеджер з продажів (тоді власник отримує 25%, а менеджер - 10%).

Як стверджують у компанії, салони I.C.Lab окупаються за 4-5 місяців. Салон на одне крісло обслуговує в середньому 300 клієнтів в місяць, а на два крісла - до 600. "Відкриваючи заклад ми віддаємо перевагу приміщенням, котрі розташовуються недалеко від метро або ж у місцях з хорошою транспортною розв'язкою, - розповідає Олена Адамчук. - Як показує практика, найкращим територіальним рішенням для мережі є торговельні та бізнес центри відкритого типу".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти