Melino Group: від активного маркетингу до франчайзингу

Четвер
05.04.2012
Компанія, яка реалізовувала ортопедичну продукцію через публічні презентації, виходить у роздріб
 

Melino Group, яка спеціалізується на реалізації ортопедичного товару та шерстяної постілі німецького, словенського та українського виробника, працює на ринку з 2009 року. Протягом всієї діяльності компанії продаж продукції здійснювався шляхом використання активного маркетингу: клієнти приходили на презентації, де могли придбати товар. Тепер "Melino Group" вирішила розширити коло своєї цільової аудиторії та вийти у роздріб за допомогою франчайзингу.

"Ставши на шлях розвитку у сфері пасивних продажів ми маємо намір відкривати точки з продажу ортопедичних товарів та шерстаної постілі у всіх містах з населенням від 15 тис. чоловік в Україні та Європі, а в майбутньому - у всьому світі, - розповів порталу Franchising.ua директор компанії Melino Group Михайло Лавунов. - Розмір інвестицій, необхідних для початку бізнесу, залежить від населеного пункту, в якому відкриватиметься магазин: в місті з населенням до 50 тис. чоловік він дорівнює $ 3 тис.; від 50 до 150 тис. - $ 5 тис.; від 150 до 300 тис. - $ 7 тис.; від 300 до 500 тис. - $ 10 тис.; від 500 тис. до 1 млн - $ 15 тис; в мільйонниках - $ 20 тис. За наступні 5 років ми маємо намір бути представленими у кожному місті України та частково - Росії. Хочемо, щоб наші магазини працювали в кожному торговельному центрі, а також - на головних вулицях великих житлових масивів та невеликих міст".

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ Melino Group, необхідно зняти в оренду приміщення в ТЦ або на одній з центральних вулиць міста. В залежності від розміру міста бізнес вимагає наявності від 4 до 8 працівників. Як стверджує Михайло Лавунов, чим більша кількість працівників - тим швидше окупається торговельна точка. Середній термін окупності становить 18 місяців.