Join UP & Enjoy: достатньо 3 місяців

Середа
21.03.2012
Оскільки компанія переадресовує своїм франчайзі по 10 дзвінків щомісяця, за цей час франшиза повністю окупається
 

Компанія Join UP!, яка займається розвитком мережі турагенцій Join UP & Enjoy, пропонує співпрацю як вже діючим агенцім, так і новачкам. У першому випадку розмір паушального внеску становить 10 тис. грн, в другому - 15 тис. грн. Як стверджують представники компанії, вартість франшизи окупається вже протягом перших 3 місяців. "Кожній агенції ми щомісяця переадресовуємо 10 дзвінків з нашої клієнтської бази. Якщо принаймні половина переговорів закінчується продажем путівки мінімальною вартістю $ 100-150, менше ніж за три місяці агенція повертає собі вкладені у франшизу кошти", - розповіла порталу Franchising.ua замісник керівника відділу розвитку мережі Join UP & Enjoy Наталія Контемир.

На сьогодні в мережі Join UP & Enjoy працює 39 франчайзингових агенцій. Пріоритетним для нових відкриттів компанія вважає Київ та міста мільйонники. Крім цього Join UP! зацікавлена у відкритті представництв на західній Україні, оскільки там зараз працює 3 франчайзингові агенції у Львові, але ще зовсім не заповнені такі міста, як Івано-Франківськ, Ужгород та Чернівці. Паралельно з розвитком мережі компанія розширює асортимент туристичних послуг. "Наша компанія зацікавлена у розвитку нових напрямків, які будуть цікавими і для агенцій нашої мережі, і, відповідно, для туристів. Це вдалий період для виходу таких альтернативних напрямків, як ОАЕ, Шрі-Ланка та Індія, - стверджує Наталія Контемир. - А новинкою літнього сезону став Кіпр. З 27 квітня компанія Join UP дає старт власній чартерній програмі на а/к Аеросвіт по маршруту Київ-Пафос-Київ".


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується