Вівторок
07.02.2012
25% одягу та взуття для магазинів мережі шитиме вітчизняний виробник
 

МТІ оприлюднила нову концепцію розвитку мережі магазинів одягу та взуття ТМ Plato. Згідно з нею, компанія має намір збільшити частку вітчизняного виробника у постачанні товарів для мережі. На сьогодні українські фабрики шиють 5% одягу та взуття, яке продається в магазинах Plato. Решта виготовляється в Азії та Європі. Як стверджує управляючий директор МТІ, Сергій Батрітдінов, на протязі 5 років частка вітчизняного виробника збільшиться до 25%. Вже сьогодні компанія співпрацює з фабриками з Макіївки, Донецьку та Запоріжжя.

Ще одне нововведення у мережі Plato - це зонування приміщень (у магазині будуть жіночий, чоловічий та дитячий зали) та створення "зони падаючих цін", де знижка на товар збільшуватиметься в залежності від часу його перебування в магазині. 12 із 67 магазинів, що працюють в Україні, вже застосували до своїх приміщень нову концепцію розвитку. Решта будуть переобладнані протягом 2012 року. Інвестиції, необхідні для переобладнання одного магазину, становлять 3 тис. грн на 1 м2.

Групі компаній МТІ, яка була заснована в 1991 році, належить сьогодні 217 взуттєвих магазинів в Україні та 20 в Казахстані. Компанія займається розвитком взуттєвих брендів "Інтертоп", Plato, Kidditop, Ecco та Geox, а також мереж монобрендових магазинів Timberland і Marc O'Polo тощо. В Україні представлені також мультибрендові мережі магазинів одягу Urban United та Noa Noa, створення яких теж ініціювала компанія. Кілька років тому МТІ розвивала в Україні франчайзингову мультибрендову мережу магазинів взуття ЄВРОТОП. Окрім розвитку роздрібних мереж компанія займається продажем комп'ютерної техніки.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти