Auchan розвиватиме в Україні мережу міських гіпермаркетів

Середа
25.01.2012
Французький рітейлер відкриє магазини в новому форматі
 

Компанія Auchan має намір розвивати в Україні мережу міських гіпермаркетів, розмір яких буде втричі менший за площу магазинів, які працюють на сьогодні. Вже зараз компанія шукає площі для їх побудови. Впровадження нового формату дасть французькому рітейлеру можливість пришвидшити темпи розвитку на території України. Зараз в державі функціонує 7 гіпермаркетів під ТМ "Ашан". Їхня площа сягає 15 тис. м2. Для міського гіпермаркету потрібна набагато менша територія: торговельна площа повинна охоплювати 5 тис. м2, а розмір самої земельної ділянки, відведеної під магазин, має коливатися в межах 7-7,5 м2. Мережу гіпермаркетів схожого формату Auchan вже розвиває в Росії. Там магазини працюють під брендом "Ашан-Сіті".

Формат міського гіпермаркету Auchan почала розвивати зовсім нещодавно. Все почалося з того, що в 2007 році компанія придбала частину російської мережі "Рамстор". Розмір приміщення цих магазинів становив 5-6 тис. м2, тоді як рітейлеру належали супермаркети площею до 4 тис. м2 та гіпермаркети розміром 10 тис. м2. Разом з цим, в магазинах переважали продовольчі товари: їхня кількість становила 80% від всього асортименту, тоді як у стандартному гіпермаркеті ця частка дорівнює 60%. Перший магазин нового формату відкрився в 2011 році у Франції. Після цього Auchan вирішила впровадити його в інших країнах.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?