Фарбія обіцяє швидкі результати

Середа
28.12.2011
Рік розвитку по франчайзингу показав, що колор-студії окупаються за 1-2 місяці
 

Компанія, яка пропонує франчайзинг під ТМ "Фарбія", працює на українському ринку вже близько 15 років. Розвиток мережі колор-студій розпочався в травні 2007 року внаслідок ребрендінгу торговельних точок "Фінські фарби". Франчайзинговий проект компанія запустила рік тому. "На українському ринку фарби сьогодні точиться серйозна конкуренція, у сфері задіяно дуже багато граців, - розповів порталу Franchising.ua керівник мережі колор-студій "Фарбія" Максим Корочков. - Але тільки наша компанія розвиває франчайзингову мережу. В цьому напрямку ми стали піонерами". Щоб розпочати бізнес під ТМ "Фарбія", необхідно володіти інвестиціями в сумі від 100 до 150 тисяч гривень. "Окупність бізнесу залежить від того, наскільки активний партнер, та наскільки вдало підібрано місце для колор-студії, - розповідає Максим Корочков. - За умови наявності обидвох факторів точка окупається за 1-2 місяці".

Зараз на території України знаходиться 26 колор-студій під торговельною маркою "Фарбія". 17 з них працюють на умовах франчайзингу. В наступному році компанія запланувала відкриття ще 40 точок і вже намітила, що на початку року 5 з них розпочнуть свою роботу. Розвиток мережі відбуватиметься як за рахунок власних, так і франчайзингових точок. Крім того, у компанії немає вимог щодо кількості населення в місті, в якому бажає працювати франчайзі. За словами Максима Корочкова такі невеликі міста, як Дрогобич та Біла Церква, показали свою результативність на рівні з іншими.

"Клієнти мережі приходять до колор-студії для того, щоб отримати дизайнерське рішення та задовольнити свої естетичні потреби, - розповідає Максим Корочков. - Фарба у нашій справі служить лише інструментом. У своїй роботі не прагнемо монобрендовості, а намагаємося представити споживачу широкий асортимент продукції".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності