На Канікули: стрімке зростання

П'ятниця
16.12.2011
Туристична компанія, яка почала працювати у вересні 2011 року, розвинула мережу до 50 франчайзингових агенцій
 

Компанія "На Канікули" вийшла на туристичний ринок України 15 вересня 2011 року, одразу розпочавши розвиток мережі по франчайзингу. За неповні чотири місяці діяльності кількість однодумців нової туристичної мережі "На Канікули" зросла до 50. "Виходячи на ринок ми поставили собі завдання до кінця 2011 року запалити нашою ідеєю не менше 50 франчайзингових агенцій, - розповів порталу Franchising.ua директор компанії "На Канікули" Дмитро Пилипенко. - Зараз рік добігає кінця, а цієї мети вже досягнуто".

"Головна умова участі в мережі для франчайзингових агенцій "На Канікули" - ідентифікація з лозунгом "Канікули - це стан душі!", що слугує для туристів своєрідним спонуканням до дії, - стверджує Дмитро Пилипенко. - Туристичний франчайзинг відрізняється від інших видів франчайзингу тим, що не вимагає від підприємця повного ребрендінгу. Основним підгрунтям співпраці тут слугує жорстке дотримання корпоративних стандартів мережі".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності