На Канікули: стрімке зростання

П'ятниця
16.12.2011
Туристична компанія, яка почала працювати у вересні 2011 року, розвинула мережу до 50 франчайзингових агенцій
 

Компанія "На Канікули" вийшла на туристичний ринок України 15 вересня 2011 року, одразу розпочавши розвиток мережі по франчайзингу. За неповні чотири місяці діяльності кількість однодумців нової туристичної мережі "На Канікули" зросла до 50. "Виходячи на ринок ми поставили собі завдання до кінця 2011 року запалити нашою ідеєю не менше 50 франчайзингових агенцій, - розповів порталу Franchising.ua директор компанії "На Канікули" Дмитро Пилипенко. - Зараз рік добігає кінця, а цієї мети вже досягнуто".

"Головна умова участі в мережі для франчайзингових агенцій "На Канікули" - ідентифікація з лозунгом "Канікули - це стан душі!", що слугує для туристів своєрідним спонуканням до дії, - стверджує Дмитро Пилипенко. - Туристичний франчайзинг відрізняється від інших видів франчайзингу тим, що не вимагає від підприємця повного ребрендінгу. Основним підгрунтям співпраці тут слугує жорстке дотримання корпоративних стандартів мережі".