Огляд ринку магазинів одягу

Середа
30.11.2011
Основні тенденції у сфері ритейлу одягу
 

Багатьох бізнесменів приваблює співпраця з відомими торговельними марками одягу. В цілому - це дуже виправдане рішення. Відомий бренд має сформовану репутацію, він знайомий споживачам, більше того - вже має своїх шанувальників. У результаті менше інвестицій доводиться вкладати в розкрутку та піар магазину: вже одна назва забезпечить вам покупців. Крім того, від імені великої компанії простіше домовитися з великими торговельними центрами, політика яких полягає в тому, щоб зібрати в своїх галереях найбільш популярні бренди і таким чином сформувати гарантований потік відвідувачів ТЦ. З новою маркою «увійти» в великий торговельний центр достатньо складно, чого не скажеш про відкриття фірмового магазину під відомим брендом.

Ринок одягу в Україні, незважаючи ні на що, залишається одним з найбільш динамічно розвиваються секторів економіки. Звичайно, кризи останніх років позначилися по-своєму і на ньому, проте для когось це стало причиною занепаду, а для інших - поштовхом до активного розвитку. Протягом 2010 року багатьом українським рітейлерам одягу вдалося відкрити понад десяток магазинів. В основному це компанії, що практикують франчайзинг в розвитку своєї мережі. Незалежному підприємцю вигідно відкривати магазин на умовах франчайзингу зважаючи на менші ризиків під час запуску бізнесу і «розкрученості» торговельної марки. Для компанії-власника бренду - це можливість збільшити продажі товару, не залучаючи для цього додаткових інвестицій. Багато закордонних і українські гравці ринку одягу практикують співпрацю з підприємцями. Назвемо кілька брендів, знайомих більшості українських покупців: Mango, Mexx, Savage, Tom Tailor, Broadway, Sela, Reserved, Cropp Town, House, Top Secret, Levi's, Springfield, woman'secret, Atlantic. Список можна продовжувати довго, адже партнерство в Україні пропонують більше 200 брендів. У когось це франчайзинг, в інших - співпраця на умовах комісії, а хтось називає партнерством. Тут можливі різні варіанти роботи - від надання повного концепту фірмового магазину до дилерства та продажу одягу бренду в своєму магазині.

Пріоритетними для більшості франчайзерів є українські мільйонники. Все більше компаній починають розглядати пропозиції про відкриття магазинів у містах від 150-200 тис. жителів. Оскільки в багатьох великих містах мережі вже присутні, міста поменше - «неоране поле» для роботи. Хоча навіть наявність магазину певного бренду у вашому місті ще не означає червоне світло для вас: часто є можливість паралельної роботи декількох точок.


популярне на форумі

В'язані речі це стильно

В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...

1 коментар
остання 08.07.2021
Де можна купити якісне взуття недорого?

Рекомендую www.butyjana.com.ua

1 коментар
остання 25.04.2019
Як відкрити магазин одягу

Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...

1 коментар
остання 12.03.2017
Где качественная одежда на 50% дешевле?

Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...

2 коментар
остання 21.05.2016
Где качественная одежда на 50% дешевле?

на алиаэкспресс

2 коментар
остання 27.01.2016
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

хочу відкрити магазин торгових марок Stradivarius,Bershka,Zara на умовах співпраці по франшизі в Україні...

2 коментар
остання 10.09.2013
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

Ищу поставщиков для сотрудничества(Украина) Stradivarius, Bershka и Pull & Bear Zara. ПОМОГИТЕ!

2 коментар
остання 30.06.2013