Огляд ринку магазинів одягу

Середа
30.11.2011
Основні тенденції у сфері ритейлу одягу
 

Багатьох бізнесменів приваблює співпраця з відомими торговельними марками одягу. В цілому - це дуже виправдане рішення. Відомий бренд має сформовану репутацію, він знайомий споживачам, більше того - вже має своїх шанувальників. У результаті менше інвестицій доводиться вкладати в розкрутку та піар магазину: вже одна назва забезпечить вам покупців. Крім того, від імені великої компанії простіше домовитися з великими торговельними центрами, політика яких полягає в тому, щоб зібрати в своїх галереях найбільш популярні бренди і таким чином сформувати гарантований потік відвідувачів ТЦ. З новою маркою «увійти» в великий торговельний центр достатньо складно, чого не скажеш про відкриття фірмового магазину під відомим брендом.

Ринок одягу в Україні, незважаючи ні на що, залишається одним з найбільш динамічно розвиваються секторів економіки. Звичайно, кризи останніх років позначилися по-своєму і на ньому, проте для когось це стало причиною занепаду, а для інших - поштовхом до активного розвитку. Протягом 2010 року багатьом українським рітейлерам одягу вдалося відкрити понад десяток магазинів. В основному це компанії, що практикують франчайзинг в розвитку своєї мережі. Незалежному підприємцю вигідно відкривати магазин на умовах франчайзингу зважаючи на менші ризиків під час запуску бізнесу і «розкрученості» торговельної марки. Для компанії-власника бренду - це можливість збільшити продажі товару, не залучаючи для цього додаткових інвестицій. Багато закордонних і українські гравці ринку одягу практикують співпрацю з підприємцями. Назвемо кілька брендів, знайомих більшості українських покупців: Mango, Mexx, Savage, Tom Tailor, Broadway, Sela, Reserved, Cropp Town, House, Top Secret, Levi's, Springfield, woman'secret, Atlantic. Список можна продовжувати довго, адже партнерство в Україні пропонують більше 200 брендів. У когось це франчайзинг, в інших - співпраця на умовах комісії, а хтось називає партнерством. Тут можливі різні варіанти роботи - від надання повного концепту фірмового магазину до дилерства та продажу одягу бренду в своєму магазині.

Пріоритетними для більшості франчайзерів є українські мільйонники. Все більше компаній починають розглядати пропозиції про відкриття магазинів у містах від 150-200 тис. жителів. Оскільки в багатьох великих містах мережі вже присутні, міста поменше - «неоране поле» для роботи. Хоча навіть наявність магазину певного бренду у вашому місті ще не означає червоне світло для вас: часто є можливість паралельної роботи декількох точок.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу