Jhiva збирається у Казахстан та Росію

Четвер
01.12.2011
Купівельна спроможність обох країн спонукає компанію до виходу на їхні ринки
 

Торговельний Дім "Жива" планує вихід на ринки Росії та Казахстану. "Насиченість ринків обох країн сьогодні дорівнює насиченості ринків у Європі. В Росії та Казахстані дуже багато активних покупців, - розповів порталу Franchising.ua виконуючий обов'язки директора ТД "Жива" Роман Левицький. - Рівень доходів в цих державах постійно динамічно зростає. Відповідно, зростає й купівельна спроможність населення".

Протягом осіннього періоду мережа поповнилася чотирма новими магазинами в Білій Церкві, Харкові, Івано-Франківську та Красноармійську. Всього під ТМ "Жива" працюють на сьогодні 3 власних та 18 франчайзингових магазинів.

Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 15-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.


найчайтіше читане

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння