Вівторок
15.11.2011
За підсумками трьох кварталів 2011 року ріст продажів компанії в країнах СНД склав 94,9%
 

Nokian Tyres підвела підсумки своєї діяльності за три квартали 2011 року. Відповідно до отриманих результатів, за цей період продажі компанії зросли на 41,3%. Прибутки в країнах СНД збільшилися на 94,9%. Найбільше зростання спостерігається на сьогодні в РФ. Російський ринок приносить концерну 29% всіх прибутків. "Продажі в Росії значно зросли завдяки відновленню споживчого попиту і поліпшенню кредитоспроможності дистриб'юторів, а також невеликим товарним запасам на їх складах. Значно зросли продажі літніх шин як у преміум, так і в сегменті B", - розповіли порталу Franchising.ua в прес-службі компанії Nokian Tyres Україна.

В період з січня по вересень 2011 року мережа шинних центрів Nokian Tyres поповнилася 102 новими центрами. Наприкінці вересня загальна кількість відділень Vianor склала 873 шинні центри, 693 з яких працюють на умовах франчайзингу. В країнах СНГ, включаючи Росію, мережа представлена 474 шинними центрами в 283 містах. Загалом торговельна марка представлена у 23 країнах, а найбільша кількість шинних центрів розташована в країнах Скандинавії, Фінляндії, Росії та України. В третьому кварталі перший центр Vianor відкрився в Румунії. В планах концерну - до кінця 2011 року сягнути позначки 900.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти