СтеклоПЛАСТ: в місті та селі

Вівторок
11.10.2011
Попит на послуги салонів "СтеклоПЛАСТ" є навіть у невеликих населених пунктах
 

Компанія "СтеклоПЛАСТ" займається розвитком національної мережі фірмових салонів вікон та дверей, орієнтованих на купівельний сегмент "середній" та "середній +". На українському ринку "СтеклоПЛАСТ представлений з 2004 року. Перші салони вікон "СтеклоПЛАСТ", на базі яких були відпрацьовані основні бізнес-процеси та схеми ведення бізнесу в роздробі, були відкриті в Дніпропетровську та Дніпропетровській області. На сьогодні під брендом компанії працює 119 власних та 102 франчайзингові точки по всій Україні.

"Пріоритетним напрямком для розвитку компанії СтеклоПЛАСТ сьогодні є західна частина України, оскільки в цьому регіоні салонів мережі ще дуже мало. Наприклад, в Івано-Франківську працює лише один салон, а в Закарпатській області - всього три, - розповіла порталу Franchising.ua представник компанії "СтеклоПЛАСТ" Світлана Манько. - Щодо кількості населення в місті, в якому відкриватиметься франчайзингова точка, то тут для підприємця немає жодних обмежень. Наші салони можуть відкриватися в містах-мільйонниках, районних центрах і навіть в селах. Так, приміром, одна з точок "СтеклоПЛАСТ" знаходиться в селі Нижня Абша, що в Закарпатській області".

Клієнтами салонів "СтеклоПЛАСТУ на сьогодні є як приватні особи, так і великі компанії, що займаються будівництвом. Як розповіла Світлана Манько, 75% покупців продукції - це приватні особи, решта - будівельны компанії, хоча до 2009 року це співвідношення було діаметрально протилежним.

Щомісяця мережа поповнюється в середньому 10-15 новими точками, більшість яких відкриті на умовах франчайзингу. "Приміром, навесні мережа збільшилася на 39 фірмових салонів, з яких лише 2 були власними, - розповідає Світлана Манько. - Протягом 2011 року "СтеклоПЛАСТ" запланував відкриття 150 точок по всій Україні, і цей план на сьогодні вже близький до завершення".