Вівторок
11.10.2011
Попит на послуги салонів "СтеклоПЛАСТ" є навіть у невеликих населених пунктах
 

Компанія "СтеклоПЛАСТ" займається розвитком національної мережі фірмових салонів вікон та дверей, орієнтованих на купівельний сегмент "середній" та "середній +". На українському ринку "СтеклоПЛАСТ представлений з 2004 року. Перші салони вікон "СтеклоПЛАСТ", на базі яких були відпрацьовані основні бізнес-процеси та схеми ведення бізнесу в роздробі, були відкриті в Дніпропетровську та Дніпропетровській області. На сьогодні під брендом компанії працює 119 власних та 102 франчайзингові точки по всій Україні.

"Пріоритетним напрямком для розвитку компанії СтеклоПЛАСТ сьогодні є західна частина України, оскільки в цьому регіоні салонів мережі ще дуже мало. Наприклад, в Івано-Франківську працює лише один салон, а в Закарпатській області - всього три, - розповіла порталу Franchising.ua представник компанії "СтеклоПЛАСТ" Світлана Манько. - Щодо кількості населення в місті, в якому відкриватиметься франчайзингова точка, то тут для підприємця немає жодних обмежень. Наші салони можуть відкриватися в містах-мільйонниках, районних центрах і навіть в селах. Так, приміром, одна з точок "СтеклоПЛАСТ" знаходиться в селі Нижня Абша, що в Закарпатській області".

Клієнтами салонів "СтеклоПЛАСТУ на сьогодні є як приватні особи, так і великі компанії, що займаються будівництвом. Як розповіла Світлана Манько, 75% покупців продукції - це приватні особи, решта - будівельны компанії, хоча до 2009 року це співвідношення було діаметрально протилежним.

Щомісяця мережа поповнюється в середньому 10-15 новими точками, більшість яких відкриті на умовах франчайзингу. "Приміром, навесні мережа збільшилася на 39 фірмових салонів, з яких лише 2 були власними, - розповідає Світлана Манько. - Протягом 2011 року "СтеклоПЛАСТ" запланував відкриття 150 точок по всій Україні, і цей план на сьогодні вже близький до завершення".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти