Компанія "СтеклоПЛАСТ" займається розвитком національної мережі фірмових салонів вікон та дверей, орієнтованих на купівельний сегмент "середній" та "середній +". На українському ринку "СтеклоПЛАСТ представлений з 2004 року. Перші салони вікон "СтеклоПЛАСТ", на базі яких були відпрацьовані основні бізнес-процеси та схеми ведення бізнесу в роздробі, були відкриті в Дніпропетровську та Дніпропетровській області. На сьогодні під брендом компанії працює 119 власних та 102 франчайзингові точки по всій Україні.
"Пріоритетним напрямком для розвитку компанії СтеклоПЛАСТ сьогодні є західна частина України, оскільки в цьому регіоні салонів мережі ще дуже мало. Наприклад, в Івано-Франківську працює лише один салон, а в Закарпатській області - всього три, - розповіла порталу Franchising.ua представник компанії "СтеклоПЛАСТ" Світлана Манько. - Щодо кількості населення в місті, в якому відкриватиметься франчайзингова точка, то тут для підприємця немає жодних обмежень. Наші салони можуть відкриватися в містах-мільйонниках, районних центрах і навіть в селах. Так, приміром, одна з точок "СтеклоПЛАСТ" знаходиться в селі Нижня Абша, що в Закарпатській області".
Клієнтами салонів "СтеклоПЛАСТУ на сьогодні є як приватні особи, так і великі компанії, що займаються будівництвом. Як розповіла Світлана Манько, 75% покупців продукції - це приватні особи, решта - будівельны компанії, хоча до 2009 року це співвідношення було діаметрально протилежним.
Щомісяця мережа поповнюється в середньому 10-15 новими точками, більшість яких відкриті на умовах франчайзингу. "Приміром, навесні мережа збільшилася на 39 фірмових салонів, з яких лише 2 були власними, - розповідає Світлана Манько. - Протягом 2011 року "СтеклоПЛАСТ" запланував відкриття 150 точок по всій Україні, і цей план на сьогодні вже близький до завершення".
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...