Stephania: від каталогів до франчайзингу

Вівторок
04.10.2011
Компанія, що займається продажем італійської косметики, відкриватиме магазини по франчайзингу
 

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування двох відомих фінських косметичних брендів Lumene та Herbina на території лівобережній України. А шість років по тому прийняла рішення про вивід на український ринок нових брендів - відомих у всьому світі італійських торговельних марок. "Першою стала відома в Італії та інших країнах Європейського Союзу торговельна марка Bottega Verde. Нині під цим брендом працює багато франчайзингових магазинів в Італії, Іспанії, Швейцарії, а також вона є абсолютним лідером з продажів через інтернет та поштою. Однак косметику Bottega Verde ми обрали не тому, що вона популярна, а тому, що якісна, - розповів порталу Franchising.ua Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Потім ми прийняли рішення реалізовувати косметику, використовуючи систему каталогів, як це роблять такі відомі компанії, як Avon та Oriflame. А до Bottega Verde приєдналися ще три бренди: Frais Monde, Dorabruschi и Farmaceutici Dottore Ciccarelli". В 2010 році компанія вирішила перейти від системи каталогів до мережі франчайзингових магазинів під власною торговельною маркою Stephania і взялася за пошук потенційних франчайзі.

На сьогодні продукція компанії реалізовується в 20 сервісних центрах на території України, а до кінця року планується відкриття двох повноцінних магазинів. "У цьому році ми маємо намір відкрити дві власні точки, а з початку нового - взятися за франчайзингові, - розповів Роман Степанович. - Зараз нами вже ведуться переговори із трьома потенційними партнерами".

Косметика, яка пропонуватиметься в магазинах Stephania, належить до трьох основних цінових категорій: "мас-маркет", "мідл-маркет" та "преміум". Відкривати свої магазини компанія намірена в обласних центрах та в містах із кількістю населення від 200 тисяч чоловік. "Для нас головне - не кількість населення в місті, а його фінансова спроможність. Тому найбільш перспективними є ті міста, в яких знаходиться багато торговельних центрів", - стверджує Роман Степанович.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?