Вперше туристичні франчайзингові мережі з'явилися в Україні на початку 2000 року, коли в туристичний бізнес ввійшло таке явище як "Горящі путівки". Саме в цій ніші тоді розпочали працювати дві мережі - "Сеть Магазинов Горящих Путевок" та "Сеть Агентст Горящих Путевок". Боротьба з "Горєнієм" велася за допомогою інтернет-системи, що дозволяла оперативно відслідковувати пропозиції ринку, та пропонувати туристу підходящий тур.
Партнерам франчайзі пропонувалося працювати під брендом франчайзера, та за сталу місячну плату мати доступ до інтернет-системи мережі. "Сеть Агентст Горящих Путевок" по кількості учасників партнерів в мережі лідирує на ринку, їх більше сотні. Причина цьому - невеликі франчайзингові оплати та вимоги до партнерів (що тягне за собою і загрози, наприклад недотримання всіх стандартів мережі - були випадки, коли франчайзі продовжували працювати під своєю попередньою вивіскою)."Сеть Магазинов Горящих Путевок" має менше партнерів-франчайзі, на сьогодні це 68 агентств.
В 2003 році на ринок вийшла туристична франчайзингова мережа "Галопом по Європах", що базувалася на принципах співпраці відмінних від "Горящих" концепцій. Тут вимоги до вступу досить жорсткі. Особливість мережі також в тому, що агентство може пропонувати клієнту тур-продукти виключно туроператора "Вояж-Київ". На сьогодні в мережі близько 40 агентств.
На сьогодні також за принципами франчайзингу розвиваються нові гравці ринку - "Поехали с нами" (початок франчайзингової діяльності 2008 рік), мережа агентств "Горячие Туры", туристичний франчайзинг "Ukraine Holidays".
Туристичний бізнес вважається бізнесом з низьким порогом входження, достатньо мати $5-10 тис. для відкриття тур-агентства. Але вхід пов'язаний з високим ризиком - щороку десятки фірм з'являються і так само зникають. Це зазвичай пов'язано з тим що туристичний бізнес потребує великих інвестицій під час діяльності, а найголовніше - інтелектуальних ресурсів.
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?