Вперше туристичні франчайзингові мережі з'явилися в Україні на початку 2000 року, коли в туристичний бізнес ввійшло таке явище як "Горящі путівки". Саме в цій ніші тоді розпочали працювати дві мережі - "Сеть Магазинов Горящих Путевок" та "Сеть Агентст Горящих Путевок". Боротьба з "Горєнієм" велася за допомогою інтернет-системи, що дозволяла оперативно відслідковувати пропозиції ринку, та пропонувати туристу підходящий тур.
Партнерам франчайзі пропонувалося працювати під брендом франчайзера, та за сталу місячну плату мати доступ до інтернет-системи мережі. "Сеть Агентст Горящих Путевок" по кількості учасників партнерів в мережі лідирує на ринку, їх більше сотні. Причина цьому - невеликі франчайзингові оплати та вимоги до партнерів (що тягне за собою і загрози, наприклад недотримання всіх стандартів мережі - були випадки, коли франчайзі продовжували працювати під своєю попередньою вивіскою)."Сеть Магазинов Горящих Путевок" має менше партнерів-франчайзі, на сьогодні це 68 агентств.
В 2003 році на ринок вийшла туристична франчайзингова мережа "Галопом по Європах", що базувалася на принципах співпраці відмінних від "Горящих" концепцій. Тут вимоги до вступу досить жорсткі. Особливість мережі також в тому, що агентство може пропонувати клієнту тур-продукти виключно туроператора "Вояж-Київ". На сьогодні в мережі близько 40 агентств.
На сьогодні також за принципами франчайзингу розвиваються нові гравці ринку - "Поехали с нами" (початок франчайзингової діяльності 2008 рік), мережа агентств "Горячие Туры", туристичний франчайзинг "Ukraine Holidays".
Туристичний бізнес вважається бізнесом з низьким порогом входження, достатньо мати $5-10 тис. для відкриття тур-агентства. Але вхід пов'язаний з високим ризиком - щороку десятки фірм з'являються і так само зникають. Це зазвичай пов'язано з тим що туристичний бізнес потребує великих інвестицій під час діяльності, а найголовніше - інтелектуальних ресурсів.
читати статті

Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
найчайтіше читане

Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Щоб зрозуміти ефективність SMM-маркетингу для бізнесу, перед запуском кампанії, варто зробити тестовий обсяг робіт.
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?