Понеділок
05.09.2011
До кінця року компанія планує відкрити 5-6 нових магазинів
 

Тиждень тому ще один брендовий магазин GARCIA відкрився в Ужгороді. Протягом вересня та жовтня франчайзингові точки з'являться також у Львові та Вінниці. "Зараз ми закінчуємо вести переговори із підприємцями з Донецьку, Харкова, Житомиру та з декількох невеликих міст, - розповідає Олександр Скорін, представник компанії "Мода Трейд Україна", яка розвиває мережу фірмових магазинів GARCIA. - Тому до кінця року буде ще приблизно 5-6 нових відкриттів". Зараз в Україні функціонує вже 4 магазини GARCIA, три з яких - франчайзингові. Франчайзингові відділення знаходяться у Рівному, Запоріжжі та Ужгороді.

У першу чергу "Мода Трейд Україна" націлена на мільйонники та великі міста країни, однак не виключає інших варіантів і розглядає запуск магазинів у містах з населенням від 200 тис. жителів. Крім франчайзингових магазинів компанія має намір надалі відкривати також власні.

Бренд GARCIA родом з Італії. В даний час магазини GARCIA працюють в Нідерландах, Бельгії, Люксембурзі, Німеччині, Італії, Іспанії, Португалії, Румунії, Греції, Кіпрі, Словаччини, Швейцарії, Болгарії, Польщі, Сінгапуге, Росії та Україні.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти