Перший OBI в Україні

Вівторок
14.10.2008
16 жовтня у Харкові відкриється перший гіпермаркет OBI на Україні. Аналогічні гіпермаркети планується відкрити у Києві та інших великих містах України
 

OBI присутня в дванадцяти країнах Центрально-Східної Європи, нараховує більше 515 гіпермаркетів, значна частина яких працює за системою франчайзингу. В Україні залучати партнерів-франчайзі на сьогодні не планується.

Партнером німецької мережі гіпермаркетів по продажу товарів для дому та будівництва у форматі DIY (do it yourself) OBI є один з головних акціонерів ПриватБанку Геннадій Боголюбов, з яким компанія утворила спільне підприємство. Крім Харківського гіпермаркету до відкриття готуються Маріупольський (плановане відкриття 14 листопада) та Одеський (початок 2009 року). Інвестиції у 3 гіпермаркети оцінюються в 20 млн. Євро, а площа кожного гіпермаркету 8 000-14 000 кв.м.

В Росії OBI присутня з 2003 року. За цей час компанія побудувала мережу в 12 гіпермаркетів, в тому числі за допомогою франчайзингу. Зазвичай компанія залучає до співпраці досвідчених місцевих гравців цього бізнесу, створюючи з ними місцеві спільні підприємства. В цьому випадку ОBI отримує кошти, що передбачені договором франчайзингу, а також дохід в якості інвестора. З партнерами франчайзі співпраця ведеться в Москві, Казані та Петербурзі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію