Четвер
07.07.2011
Асортимент одягу торгової марки поповниться продукцією у стилі smart casual
 

Нова колекція осінь-зима 2011, яка з'явиться у магазинах вже на початку вересня, буде представлена не лише класичним для JHIVA асортиментом. Прихильники напівофіційного стилю також знайдуть у магазинах мережі одяг по душі. "Тепер ми працюватимемо у двох напрямах: smart casual і classic", - розповідає директор Торгового Дому "Жива" Єлизавета Алфйорова.

Осінь стане для компанії не лише періодом вдосконалення продукції. У серпні-вересні також очікується поява нових магазинів мережі. Планується відкриття нових точок продажу в Трускавці, Львові, Києві та Дніпропетровську.

Наразі у JHIVA працює три власних магазина у Львові, Дніпропетровську та Києві та п'ятнадцять франчайзингових.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?