Потужні роздрібні гравці, що зазвичай розвивають власні мережі магазинів змушені переглядати свої плани розвитку. На розширення мережі згідно планів може забракнути позикових коштів. Таким чином компанії мають три варіанти вирішення проблеми: 1) зменшити плани розвитку; 2) скористатися слабкістю менших мереж, та у потрібний момент їх купити; 3) залучати до співпраці партнерів-франчайзі.
Відслідковуючи ринкові тренди "МД Рітейл", що розвиває мережу "Магазинів біля дому" вирішила пригальмувати свої заплановані темпи розвитку, що дозволить сконцентруватися на акумуляції фінансових ресурсів. Акумульовані таким чином кошти планується направити на купівлю невеликих мереж. Як пояснює фінансовий директор компанії Лариса Романюк, купівля невеликих мереж може виявитися значно дешевшою та ефективнішою інвестицією ніж відкриття магазинів "з нуля". Нагадаємо раніше "МД Рітейл" планувало до кінця 2008 року відкрити 110 нових магазинів у східному та центральному регіонах країни.
Луцька компанія "Наш Край" також скоротила плани з розширення своєї роздрібної мережі з раніше запланованих 90 магазинів до 75-80 торговельних точок до кінця 2008 року у зв'язку із ситуацією на фінансовому ринку. У вересні було відкрито 3 нових магазини в Західній Україні, а кілька супермаркетів у Східній Україні були закриті.
читати статті

Мережа магазинів Сирне Королівство вносить в звичний продукт нові ноти - емоції та філософію
Компанія націлена покрити Україну та вийти на міжнародний ринок
Metro Group дає більше підприємницької свободи підрозділам для більш динамічного розвитку компанії
Мережа магазинів “Еко-Лавка” дослідила польський ринок та поділилась цікавими висновками.
Сирне Королівство пропонує підприємцям приєднатися до вишуканого бізнесу
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...
Эко-лавка ищет партнеров
Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.