Один з найбільших постачальників продукції для точок гарячої випічки в Україні ТМ "Наминайко" розпочав рестайлінг мережі франчайзингових точок, - повідомляє прес-служба ПАТ "Концерн Хлібпром". "Ми провели рестайлінг торговельної марки, де домінуючим елементом стало зображення нашого продукту, – розповів керівник управління маркетингу ПАТ "Концерн Хлібпром" Андрій Рапина, – адже одним з ключових факторів успіху у цьому бізнесі є саме продукт, його вигляд та смак. Смачний продукт разом із апетитним зображенням повинен підтверджувати основне гасло бренду "Наминайте із задоволенням!". Тому така велика увага звертається на якість матеріалів, якими оформлюються точки продажу. Роблячи прості речі, але якісно, ми досягнемо хорошого результату".
Проект супроводжується активізацією відкриття франчайзингових точок мережі, роботами над підняттям стандартів випікання та впровадженням маркетингової програми підтримки бізнесу партнерів-франчайзі.
Торговельна марка "Наминайко" належить ПАТ "Концерн Хлібпром". Мережа кутків випікання "Наминайко" налічує на сьогоднішній день 723 точки у 21 області України, з яких 186 – франчайзингові. Частка компанії на ринку напівфабрикатів для постачання в точки випікання складає за оцінками компанії 12%.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...