Нові стандарти MICE-послуг

Четвер
25.09.2008
Надання послуг організації бізнес-подорожей не так давно стало окремим напрямком туристичного бізнесу
 

Першою українською компанією, що сконцентрувалася на наданні MICE-послуг (MICE /M — Meetings, I — Incentives, C — Conferences, E — Events&Exhibitions), тобто на професійній організації зустрічей, конференцій, виставок, бізнесових та корпоративних подій стала заснована в 2003 році у Дніпропетровську компанія "Новий стандарт".

Компанія "Новий стандарт" вирізняється також тим, що стала першою в історії цього напрямку бізнесу в Україні, що розпочала розвиток по франчайзинговій схемі. Недавно компанія розпочала співпрацю із першим франчайзі, тому "Новий стандарт" тепер можна знайти і у Львові.

"Купівля першої вітчизняної франшизи у сфері MICE є показником високого попиту на продукти цієї галузі, а також свідчить про довіру до вітчизняних компаній. І це не дивно, тому що основною перевагою української франшизи є відносно невисока ціна, у порівнянні з такими перевагами для франчайзі як підтримка на перших етапах діяльності фірми, готова база клієнтів, унікальна CRM система, маркетингова, рекламна та кадрова підтримка", - ділиться думками Анна Куценок, керівник франчайзингового відділу компанії "Новий стандарт ділових подорожей".

Серед українських компаній-старожилів, що більше 10-ти років спеціалізуються в сегменті business-travel є компанії "Ділові подорожі", "Нью Лоджик" (що з липня 2007 року стала представником міжнародного агентства Radius - 90 агентств та 4650 офісів у світі). Також часто в ніші ділового туризму працюють ряд великих тур-компаній.

Серед іноземних гравців цього бізнесу на Україні "Carlson Vagonlit", що працює при американському посольстві (об’єднує 3,5 тис. фірм по світу); компанія "Скай Тревел" - представник Hogg Robinson Group в Україні; офіційний представник туристичної служби American Express – компанія "Обрий Инк."; чи також "Золотой глобус" що є частиною Британської FCm Travel Solutions.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності