Середа
24.09.2008
За допомогою франчайзингу мережа "Аптека доброго дня" виросла до 150 фарммаркетів за 2 роки
 

Власник мережі - компанія "Фармастор" у 2006 році вирішила розвивати на той час новий формат аптек - фарммаркет (drugstore). Клієнту запропонували поєднання широкого асортименту медикаментів, парфумерно-косметичних товарів, побутової хімії і все це у торговельному залі самообслуговування. І клієнтам це сподобалося.

На сьогоднішній день це найбільша мережа фарммаркетів на Україні. Колектив нараховує більш ніж 1200 у більш ніж 150-ти фарммаркетів, що працюють в 24 містах України. Такому стрімкому розвитку мережі Фармастор завдячує не лише відкриттю власних точок чи поглинанню інших мереж аптек (компанія купила конкурентів "Софар", "Карл-Торн" і "Фармасіті" та "ФармаКиев" збільшивши свою мережу на 44 фарммаркети), але й розвитку по франчайзингу.

Відкрити аптеку під торговою маркою "Аптека Доброго Дня" можуть підприємці без досвіду роботи в аптечному бізнесі, що погоджуються дотримуватися корпоративних стандартів мережі. Майбутній партнер має диспонувати приміщенням торговельною площею від 100 кв.м, що має знаходитися на вулиці з високим потоком людей та мати відкриті вітрини.

Вартість франшиза мережі $10000; також підприємець має диспонувати початковим капіталом близько $75 000, та відраховувати на користь франчайзера роялті у розмірі 2% від обігу. Приблизний термін окупності фарммаркету - 24 місяці. Франчайзі фінансує відкриття та подальшу операційну діяльність фарммаркету, а також бере участь в дисконтних програмах та маркетингових кампаніях.

Проте конкуренти не забарилися, нещодавно зі своїм новим проектом - мережею фарммаркетів "Біла ромашка" стартувала Fozzy Group, що уже володіє мережею аптек «Будь здоров». Іншими парфумерно-косметичними мережами, що різняться від "Аптеки доброго дня" відсутністю в асортименті медикаментів, є DЦ та Космо, що також складають конкуренцію, та розвиваються частково по франчайзинговій схемі.