Власник мережі - компанія "Фармастор" у 2006 році вирішила розвивати на той час новий формат аптек - фарммаркет (drugstore). Клієнту запропонували поєднання широкого асортименту медикаментів, парфумерно-косметичних товарів, побутової хімії і все це у торговельному залі самообслуговування. І клієнтам це сподобалося.
На сьогоднішній день це найбільша мережа фарммаркетів на Україні. Колектив нараховує більш ніж 1200 у більш ніж 150-ти фарммаркетів, що працюють в 24 містах України. Такому стрімкому розвитку мережі Фармастор завдячує не лише відкриттю власних точок чи поглинанню інших мереж аптек (компанія купила конкурентів "Софар", "Карл-Торн" і "Фармасіті" та "ФармаКиев" збільшивши свою мережу на 44 фарммаркети), але й розвитку по франчайзингу.
Відкрити аптеку під торговою маркою "Аптека Доброго Дня" можуть підприємці без досвіду роботи в аптечному бізнесі, що погоджуються дотримуватися корпоративних стандартів мережі. Майбутній партнер має диспонувати приміщенням торговельною площею від 100 кв.м, що має знаходитися на вулиці з високим потоком людей та мати відкриті вітрини.
Вартість франшиза мережі $10000; також підприємець має диспонувати початковим капіталом близько $75 000, та відраховувати на користь франчайзера роялті у розмірі 2% від обігу. Приблизний термін окупності фарммаркету - 24 місяці. Франчайзі фінансує відкриття та подальшу операційну діяльність фарммаркету, а також бере участь в дисконтних програмах та маркетингових кампаніях.
Проте конкуренти не забарилися, нещодавно зі своїм новим проектом - мережею фарммаркетів "Біла ромашка" стартувала Fozzy Group, що уже володіє мережею аптек «Будь здоров». Іншими парфумерно-косметичними мережами, що різняться від "Аптеки доброго дня" відсутністю в асортименті медикаментів, є DЦ та Космо, що також складають конкуренцію, та розвиваються частково по франчайзинговій схемі.
читати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?