Добре відома у світі іспанська ювелірна марка "Majorica", яка спеціалізується на виробах із штучних перлин, виготовлених за власною унікальною технологією, з’явилася і в Україні. На український ринок марка вийшла за допомогою мастер-франчайзингу. Перша точка була відкрита минулого року в ТЦ "Dream Town" у Києві. Про це редакції порталу Franchising.ua розказала директор із розвитку компанії Караманець Оксана.
Бренду вже 120 років. Він представлений у багатьох розвинених країнах світу. Це продукція середньої цінової категорії. Найнижча ціна виробу – 300 грн, середній чек – близько 1500 грн. Багато покупців вже знають цей бренд після подорожей за кордон – марку можна побачити також у duty free зонах, у каталогах, які поширюють на бортах літаків. За час роботи точки в Києві з’явилися і нова лояльна категорія покупців серед тих, для кого "Majorica" стала новинкою.
"Majorica розвивається острівками – це суттєво знижує витрати. Тому вона може собі дозволити витримувати середній клас цін. У нас є повноцінні магазини в Росії, але це переважно в провінції, де вартість оренди низька", - коментує пані Оксана.
У нашій державі представники націлені на розвиток за допомогою франчайзингу, а також на нові власні точки й оптову торгівлю. В полі зацікавленості переважно великі міста, але це не категорично - в компанії готові розглядати та аналізувати кожну пропозицію місця від потенційного партнера.
"Majorica" була заснована в 1890 році на Майорці. Зараз марка представлена більш ніж у 40 країнах, 300 містах світу, в понад 70 магазинах у зоні duty free.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...