Середа
08.12.2010
За допомогою мастер-франчайзинга компанія планує розвивати мережу на українському, російському та чеському ринках
 

Польська компанія Wittchen розвиває мережу фірмових магазинів з асортиментом товарів зі шкіри люкс-класу. Зараз Wittchen шукає мастер-партнерів на території України, Росії та Чехії.

Wittchen була заснована в 1990 році. Протягом 1990 - 2000 років, компанія створила власні колекції зі шкіри і побудувала розвинену мережу оптової торгівлі. У 2010 році мережа фірмових магазинів Wittchen налічує вже 50 власних салонів а такоє 30 франчайзингових у Польщі, Україні, Росії та Білорусі.

В Україні працює 11 власних фірмових салонів Wittchen у Києві, Львові, Луцьку, Луганську, Севастополі та Симферополі. Крім того, торговельна марка представлена в мультибрендових магазинах з асортиментом виробів зі шкіри у багатьох містах країни. Мастер-партнера компанія шукає на східну та південну Україну - такі міста, як Донецьк, Одеса. У Росії Wittchen пропонує мастер-ліцензію на всю територію країни, або на окремі її регіони.

Компанія Wittchen оцінює Україну та Росію як дуже перспективні ринки. На думку власників бренду, "обидві країни досягли високого рівня розвитку господарства, створивши простір для інвестицій у роздрібну торгівлю".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності