Якою має бути візитка
Навряд чи хтось уявляє собі ділову зустріч без обміну візитками. Теоретично вести бізнес і не мати візитної картки цілком можливо. Але це не дуже добре вплине на імідж компанії. Прийшовши на ділову зустріч, Ви почуватиметесь ніяково, якщо партнер дасть Вам свою візитну картку, а у Вас не буде чого дати йому взамін. Звичайно, на крайній випадок можна сказати, що візитки якраз зараз друкуються, але враження про компанію вже буде складене.
Створити та надрукувати
Візитну картку можна зробити і самому. Є спеціальні програми, що допомагають їх створювати. Але найкраще, звичайно, довірити це людям, які професійно цим займаються. Зазвичай у компаніях, що займаються поліграфією та зокрема створенням візитівок, є багато готових варіантів їх дизайну. Таким чином можна вибрати стиль оформлення з тих, що вже є, або попросити зробити так, як цього хочете Ви. Вартість друку однієї візитки зазвичай скорочується пропорційно кількості замовлених одиниць. Однак, не варто одразу друкувати дуже багато візитних карток - інформація, яка є на них, може застаріти.
Не варто економити на візитках. Краще не робити її зовсім, ніж роздрукувати саморобну візитку на принтері, нехай навіть в кольорі і на гарному папері. Не економте на друкарських послугах. Заощадите Ви небагато, але візитки, на яких розмазується фарба, створюють не найприємніше враження про Вас та Вашу компанію.
Тільки важлива інформація
На візитній картці має бути лише необхідна інформація. Візитка - це не рекламний проспект з описом послуг Вашої компанії. Візитна картка ділової людини не повинна бути занадто яскравою та екстравагантною: ніяких рамок та візерунків. Останнім часом друкарні пропонують широку гаму кольорових карток, карток на пластмасі або навіть на шкірі, але норми суворого етикету не рекомендують далеко відходити від чорно-білих кольорів. Краще зосередитися на виборі відмінної якості паперу, який може бути злегка тонованим, мати сатиновану поверхню. Необхідно уникати і глянцевої поверхні карток. Кольорові і незвичні картки поки залишаються справою художників, друкарів, а також комівояжерів, працівників служб сервісу і рекламних агентів.
Візитка картка повинна виглядати просто та елегантно |
На візитній картці повинно бути Ваше ім'я, посада, назва компанії, адреса та номер телефону, e-mail та сайт компанії. Якщо є логотип компанії, він має бути розміщений у верхньому лівому куті картки. Стандартні візитки - 9 см завдовжки і 5 см шириною. Її розмір не повинен перевищувати 10х6 см - інакше вона не поміститься у візитницю.
Зазвичай візитна картка друкується мовою країни, в якій живе її власник. Якщо ж Ви виїжджаєте за межі своєї країни, то вона повинна бути надрукована мовою країни, в якій Ви перебуваєте, або ж англійською, яку прийнято вважати міжнародною мовою ділового спілкування.
Має місце практика двомовних карток, коли інформація на картці дублюється, наприклад, українською та англійською мовами. Не можна сказати, що це неприпустимо, але краще витратити трохи більше грошей і замовити собі два варіанти візиток.
Обмін візитками
Ініціатива вручення візитної картки має надходити від старшої особи. Візитна картка вручається так, щоб людина одразу могла прочитати її. Той, хто дає візитку, тим часом може представитися вголос. Людина, що отримує візитну картку, має проглянути її, однак недовго, і обов’язково назвати ім’я того, хто її вручив. Це можуть бути просто слова подяки: "Дякую, пане Олексію!" або "Дуже приємно, Катерино Степанівно!".
Якщо Ви знаходитесь у своєму кабінеті, то візитки можуть зберігатися у візитниці, що стоїть на столі - з неї легко і швидко можна дістати картку, щоб вручити співрозмовнику. Якщо зустріч відбувається не на Вашій території, то візитка може знаходитися у легкодоступному місці, але не бажано носити візитні картки у кишенях. Краще підготувати візитку так, щоб, вручаючи її, не шукати півгодини в гаманці або сумці та не діставати пожмакану картку з кишені штанів.
Завжди пам'ятайте: візитна картка - це обличчя Вашої компанії і найголовніше - Ваше обличчя. p>
читати статті
Або навіщо підприємцю хмарні технології?
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Туристичний бізнес поповнюється новими компаніями. І не дивно, адже туризм такий різноманітний: в’їзний, внутрішній, виїзний, і численні підвиди діяльності.
Щоб зрозуміти ефективність SMM-маркетингу для бізнесу, перед запуском кампанії, варто зробити тестовий обсяг робіт.
Близько 90% підприємців, які відкривають міні-пивоварні, є рестораторами.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Де купити ноубук
Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...
первый бизнес
Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...
Франчайзинг СуперКлин
Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...
What area unit the characteristics of a decent paragraph?
A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...
Як знайти бізнес-ідею для себе
Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...
METRO: франчайзинг в Україні
Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro