Ефективна та недорога реклама малої фірми

Вівторок
27.05.2008
І у випадку споживчого магазину, і ресторану чи сервісного пункту з ремонту авто потрібна реклама
 

Тільки великі підприємства можуть собі дозволити рекламу на телебаченні чи в загальнонаціональних виданнях. Але це не проблема. Альтернативних способів для рекламування малої фірми достатньо.

Рекламуйся перед відкриттям

Під час ремонту приміщення, варто змонтувати вивіску з назвою закладу та інформацію про плановану дату відкриття. Таким чином, в свідомості потенційних клієнтів відкладеться інформація, що наприклад в серпні тут буде працювати магазин взуття. Чим швидше клієнти дізнаються про відкриття фірми, тим більша ймовірність, що швидше до неї прийдуть.

Флаєри та інформаційні матеріали

Розповсюдження флаєрів та інформаційних матеріалів повинно розпочатися з перших днів діяльності фірми. Вартість такого виду реклами може складатися лише з оплати за друк. Друкарні мають різні ціни, варто проаналізувати пропозиції кількох з них. Чим більший тираж флаєрів замовимо, тим нижчою буде собівартість одного флаєра. В розповсюдження флаєрів можна залучити сім'ю, дітей, друзів. Можна також домовитися з власниками інших закладів: ви залишаєте свої флаєри у їхньому закладі, а вони у вашому.

Реклама на автомобілі

Якщо маєш у власності автомобіль, можеш його використати як рекламну поверхню. Вартість такої реклами - ціна друку фольги, яку можна наклеїти на авто. Разом з логотипом та гаслом фірми варто також вказати веб-адресу та контактний телефон.

Веб-сторінка

В наш час кожна фірма повинна мати інтернет-сторінку. Якщо фірма досить маленька, вистачить зробити скромну веб-сторінку з кількома підсторінками, на якій можна описати асортимент товарів чи послуг та адреси пункту продажу. Вартість технічного виконання такої сторінки незначна - близько $100-200. Можна також запитати у своїх знайомих, можливо хтось вміє робити інтернет-сторінки - зараз часто цьому вчать навіть у старших класах шкіл.

Телефонна книга

Якщо фірма надає послуги, дуже корисно зареєструвати її в телефонних книгах: — "Я сантехнік. Друковані інформаційні матеріали та інформація в телефонній книзі це єдині форми реклами, які я можу собі дозволити. Коли клієнт потребує послуг сантехніка, а жодного не знає, він часто відкриває телефонну книгу та шукає контакт сантехніка, який проживає недалеко" — говорить приватний підприємець Віталій Гончарук.

Інформаційна дошка на вулиці

Рекламні дошки є найбільш актуальними для фірм, які розміщені в дворі, а не власне на головній вулиці. В такому випадку варто на головній вулиці розмістити дошку, що вказує, що за фірма і чим займається, а також вказівник, як туди потрапити. Олександр Вінтоняк, власник піцерії, розказує, що люди часто "натикалися" на виставлену інформаційну дошку на вулиці і читали, що на ній написано, та заходили спробувати страву, що привабила у рекламі. Вартість виконання такої дошки - близько 200 грн.

Реклама в локальних медіа

Необхідно поцікавитися можливостями розміщення реклами в локальних медіа та на радіо. Вартість такої реклами невисока (зазвичай кількасот гривень). Можна також безпосередньо сконтактувати журналіста локального видання та запропонувати йому цікавий матеріал для статті, де теж згадується діяльність фірми.

Підтримуй суспільні локальні ініціативи

Не треба бути фірмою з рейтингу "топ 500", щоб мати можливість змінити світ. Доброчинність залишиться доброчинністю незалежно від того, чи метою цього є охорона навколишнього середовища чи закупівля обладнання для Пласту. Це однозначно пробудить в клієнтах позитивне ставлення та лояльність до фірми і допоможе залучити нових клієнтів. — "Коли у нашому місті організовується якась масова акція, стараюся бути одним із спонсорів" — говорить Катерина Денисова, власниця м'ясного магазину в містечку під Києвом. — "Часами спонсорство обмежується лише приготуванням бутербродів для учасників. Найчастіше надаю кількасот гривень на закупівлю нагород".

Необхідно також пам'ятати, що навіть найбільші кошти, видані на рекламу можуть бути змарнованими. Якщо клієнт прийде до фірми і буде непрофесійно та немило прийнятий, то якщо і буде користуватися послугами фірми, то напевно в останній раз. І не важливо, як ми рекламуватися і скільки на це приділяється коштів.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Форнетті допоможе з фінансуванням /12.03.2013

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Де купити ноубук

Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...

1 коментар
остання 08.10.2022
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...

2 коментар
остання 10.05.2022
первый бизнес

Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...

5 коментар
остання 10.10.2020
Франчайзинг СуперКлин

Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...

1 коментар
остання 10.10.2020
What area unit the characteristics of a decent paragraph?

A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...

1 коментар
остання 10.01.2019
Як знайти бізнес-ідею для себе

Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...

1 коментар
остання 06.12.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

2 коментар
остання 02.04.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017