Франчайзинг та інші організаційні форми

П'ятниця
07.03.2008
Франчайзинг є одним із методів реалізації товарів та послуг кінцевому споживачу
 

1. Приклади способів реалізації продуктів та послуг:



виробник – найманий працівник – клієнт

виробник/реалізатор – дистрибютор – клієнт

виробник/власник ліцензії – виробник/користувач ліцензією – клієнт

виробник/франчайзер – франчайзі - клієнт

2. Подібності та розбіжності між франчайзингом та іншими способами реалізації товарів та послуг:

Франчайзинг та застосування праці
(роботодавець – працівник)
Подібності Розбіжності
Кожна форма контролю роботодавця над працівником може бути вказана у франчайзинговій угоді. Франчайзер не відповідає за зобов’язання франчайзі.
Франчайзер навчає франчайзі. Франчайзі інвестує власні фінансові ресурси, навідміну від працівника, який нічого не інвестує у фінансовій формі, лише власну працю.
Франчайзинг і дистрибуція
Подібності Розбіжності
Основним обов’язком дистрибютора є постачання товару кінцевому споживачу. Суттю франчайзингової умови є не постачання товару для франчайзі для його дальшого перепродажу, а дозвіл та одночасно обов’язок користування цілим франчайзинговим пакетом. Такий пакет включає в себе і назву, під якою буде працювати пункт, знання та досвід (ноу-хау), а також підтримку зі сторони франчайзера – одним словом цілу методика ведення бізнесу, опрацьовану франчайзером.
Франчайзі, так само як дистрибютор, знає специфіку та потреби локального ринку. Франчайзі зазвичай співпрацює лише з однією фірмою – франчайзером, коли дистрибютор зазвичай співпрацює з кількома фірмами.
Франчайзі, так само як дистрибютор, закуповує велику кількість товару, а продає в роздрібі. Франчайзер зобов’язаний до навчання франчайзі методів продажу та маркетингу товарів та послуг.
Франчайзинг та ліцензія
Подібності Розбіжності
Франчайзера та франчайзі пов’язує угода. Кожна зі сторін гарантує другій стороні права, і має щодо іншої сторони визначенні зобов’язання, наприклад вживання марки продукту чи товарного знаку. Обов’язки, що виникли на підставі умови, є активними – франчайзер контролює діяльність франчайзі.
В договорі міститься охорона прав франчайзі чи користувача ліцензією. Обов’язки, що виникають із ліцензійної угоди, є пасивними – продавець ліцензії концентрується на отримуванні гонорару, і проведенням контролю над використанням ліцензії.
Так само, як і франчайзі, користувач ліцензією зобов’язаний платити за наданням їм права використовувати ліцензійний продукт чи назву. Франчайзер розвиває мережу і концентрується на тому, щоб всі елементи мережі працювали добре.

читати статті

5 кроків, щоб стати франчайзером /29.11.2009

Усе більше підприємств починає розвивати свою мережу, використовуючи франчайзингові умови співпраці з партнерами. Перевір, чи не прийшов ще час для "франшизування" твого бізнесу

Як розвинути крила? /27.11.2009

Підприємці, що обдумують розвиток своєї компанії за принципом франчайзингу, повинні вміти добре рахувати. Бо там, де є переваги, одночасно існують і недоліки.

І важкий клієнт завжди правий /16.11.2009

Завдяки певним дослідженням можна дієво контролювати франчайзингові мережі в плані дотримання якості обслуговування клієнтів. Однак, щоб моніторинг мав сенс, необхідна попередня розробка стандартів якості

Приготуйся до ролі франчайзера /07.11.2009

Франчайзинг з кожним роком набуває популярності як метод розвитку бізнесу

Як знайти франчайзі /07.03.2008

Представляємо популярні способи пошуку потенційних франчайзі, які широко використовуються у всьому світі

найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Де купити ноубук

Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...

1 коментар
остання 08.10.2022
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...

2 коментар
остання 10.05.2022
первый бизнес

Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...

5 коментар
остання 10.10.2020
Франчайзинг СуперКлин

Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...

1 коментар
остання 10.10.2020
What area unit the characteristics of a decent paragraph?

A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...

1 коментар
остання 10.01.2019
Як знайти бізнес-ідею для себе

Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...

1 коментар
остання 06.12.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

2 коментар
остання 02.04.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017