CAT ORANGE: Споживач потребує якості

Понеділок
16.08.2010
Розмова з директором Модного дому CAT ORANGE Сергієм Азаренко
 

Чого, на Вашу думку, чекають сьогодні українці від магазину одягу?
У першу чергу споживач чекає якості. Якщо раніше людей влаштовувала ситуація "купив - трохи поносив - викинув", то зараз це вже не діє. Також важлива наявність кваліфікованих продавців-консультантів: треба не просто знати товар, потрібен індивідуальний підхід до кожного клієнта. Наприклад, наші продавці завжди намагаються проконсультувати покупця, що найбільше йому підходить: як залежно від мети заходу, так і від типу фігури. Наш консультант ніколи не почне розхвалювати, якщо річ клієнтові не підходить, підбирається найкращий для нього варіант. Саме за рахунок цього кількість наших постійних покупців постійно зростає.

Як покупець ставиться зараз до українського виробника одягу?
Коли почалася криза, два роки тому, взагалі було так, що багато людей шукали просто, де дешевше. Зараз ми бачимо, що люди поки що не особливо хочуть сильно збільшувати витрати. Але при цьому, хоча вони й намагаються витратити менше, шукають хорошу добротну річ, яка буде добре носитися. Ми в цьому напрямку зараз і працюємо. У нас хороші тканини і фурнітура від італійських, французьких та інших європейських виробників. Ми не економимо на якості, і тому наші клієнти знають, що якщо вони куплять у нас річ, носитися вона буде довго і, в кінцевому рахунку, він все ж заощадить.

Як ви оцінюєте конкуренцію у вашому сегменті на українському ринку сьогодні?
Можу сказати, що конкуренції ми особливо не відчуваємо. Перш за все, тому, що кожен вибирає для себе своє поле діяльності і свій напрямок. У нас свої напрацювання, свої модельєри та свої постійні клієнти. У кожну нову колекцію ми вкладаємо частинку своєї душі, талант і копітку роботу наших дизайнерів і конструкторів. Крім того, всі моделі створюються в невеликих кількостях і кожна річ, перед тим, як потрапити до магазину, проходить ретельний контроль якості.

Нещодавно в Cat Orange з'явилося кілька форматів магазину, до цього пропонувався лише один. Що Вас до цього підштовхнуло?
До нас постійно звертаються підприємці для співпраці по франчайзингу. Проаналізувавши заявки, ми побачили, що це - люди з різними фінансовими можливостями. З багатьма з них дійсно можна співпрацювати, тому ми вирішили розділити на кілька форматів і зробити різні пропозиції. Крім фінансів, що є в розпорядженні партнера, все ще залежить від міста, в якому планується відкрити магазин. У менших містах актуальний буде економ-формат - можна орендувати менше приміщення, відповідно витрати будуть меншими. У великих доцільно відкривати магазин побільше.

Розкажіть, будь ласка, про відмінності між цими форматами.
Різниця в першу чергу, звичайно, в сумі інвестицій, необхідних для початку бізнесу. Вона досягається за рахунок різної площі, асортименту представленого в магазині, торговельного обладнання, оформлення магазину.

Які формати в існуючих умовах ринку найбільш перспективні?
Економ-формат, як я вже говорив, підходить для невеликих міст, і, я думаю, буде більше там затребуваний. Якщо дивитися на те, як до нас звертаються підприємці, то можу відзначити, що зацікавленість фактично рівномірно розподіляються по всіх трьох варіантів. Люди дивляться на свої фінансові можливості, ми виходячи з цього складаємо бізнес-план.

Який зараз попит на продукцію в регіонах? Які тенденції спостерігаються в цьому році?
Я можу зазначити, що попит зараз зростає. Насправді ми не відчули спаду навіть у кризу, у нас навпаки відкрилося кілька магазинів у цей період. Крім того, у кризу звільнилися приміщення, які до цього були важкодоступними. Те ж саме з персоналом: багато кваліфікованих кадрів опинилися без роботи, і тепер їх можна залучити в свою компанію, у свій бізнес. Ми бачимо, що зростають обсяги продажів порівняно з аналогічними місяцями минулого року, і на осінь ми плануємо зростання товарообігу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Де можна купити якісне взуття недорого?

Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...

3 коментар
остання 15.06.2022
Де можна купити якісне взуття недорого?

Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...

3 коментар
остання 16.05.2022
В'язані речі це стильно

В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...

1 коментар
остання 08.07.2021
Де можна купити якісне взуття недорого?

Рекомендую www.butyjana.com.ua

3 коментар
остання 25.04.2019
Як відкрити магазин одягу

Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...

1 коментар
остання 12.03.2017
Где качественная одежда на 50% дешевле?

Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...

2 коментар
остання 21.05.2016
Где качественная одежда на 50% дешевле?

на алиаэкспресс

2 коментар
остання 27.01.2016
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

хочу відкрити магазин торгових марок Stradivarius,Bershka,Zara на умовах співпраці по франшизі в Україні...

2 коментар
остання 10.09.2013